ICC本來有Band 3 2CA 1850+1650,而家無左一條。可能同cut 2G有關

TOP

我搵一部Android機 + 一部Nokia舊機試,亦收不到CMHK 2G!
6月23日還未到耶!
PN420 發表於 2026-4-25 00:44

我換另一部nokia機都收唔到然後再插返落android機又收得返,好唔穩定
佢係咁send SMS叫我換卡話有mylink積分送

TOP

我剛試仲搵到有2G。
唔排除逐步熄機,但直至現在唔係全部熄曬。
Linksys999 發表於 2026-4-25 01:06


今日用部Nokia舊機放唔同窗口位,
手動搜索CMHK 2G網共10多次,
只有一次搜到,(但都註冊唔到),
其餘的全都是"找不到網絡".

睇黎係我屋企附近既地方,
CMHK關停了2G,但就未停晒.

TOP

本帖最後由 hketa 於 2026-4-25 19:04 編輯
我屋企已經收唔到cmhk 2G
一男子 發表於 2026-4-24 21:09

cmhk呢個問題應該係由15/4開始其他地區發生,港島區郊野公園附近開始,同荃灣郊區及屯門小欖一帶都自動開始熄機!提早自己關左2g!都好CLS

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP

cmhk呢個問題應該係由15/4開始其他地區發生,港島區郊野公園附近開始,同荃灣郊區及屯門小欖一帶都自動開 ...
hketa 發表於 2026-4-25 19:01

其他台冇得用CMHK 2G打112

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2026-4-26 12:16 編輯
其他台冇得用CMHK 2G打112
kwm2000 發表於 2026-4-26 00:49



    如果你仲係一部淨2G手機﹐就真係恭喜你。

其他台仲有3G﹐仲打到112的。
正常一部3G手機﹐未來幾個月仲求救有門。
過多幾個月﹐我都唔敢包。

老答案﹐及早換機﹐起碼都換番部4G手機。

*唔係CMHK 無自家3G網﹐香港年多之前已經無晒2G服務啦。

TOP

大陸同外國都攪緊3G退網,香港真係慢

via HKEPC Reader for Android

TOP

之前係某網店買咗張esim四地數據有香港number,點知原來打電話會跌落2G,睇返個provider係MB用中移網,唔知幾時先肯比volte

TOP

如果你仲係一部淨2G手機﹐就真係恭喜你。

其他台仲有3G﹐仲打到112的。
正常一部3G手機﹐未來幾個 ...
peter_chan 發表於 2026-4-26 12:15

淨2G手機多數現在收藏用,唔會主力用,真係好耐耐的老人機可能仲用緊, 唔壞唔換

其實郊區的4G追到2/3G覆蓋,用到求救,退2/3G都係好事

TOP

大陸同外國都攪緊3G退網,香港真係慢

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2026-4-26 15:40

咁你知唔知香港郊區仲好多死位,4g用到就唔會留3g啦!cmhk第一間退場,直係政府部分設施唔係主力用cmhk,剩餘係hkt,smt,3hk未將3g退場

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

TOP