回覆  andytse

回覆  cb2y

我岩岩登記果陣,地址果到打極都打唔到中文
最後迫住打英文啦,點知禁下一步都 ...
jayden1127 發表於 2016-11-1 22:48


佢有提示你簡好地址之後按enter,我之前都試過打不到地址,原來要enter

TOP

佢有提示你簡好地址之後按enter,我之前都試過打不到地址,原來要enter
andytse 發表於 2016-11-2 08:02


   我要自己入地址,但佢D setting又有問題,最後地址次序亂咗,之後客服打黎問地址,我話你地公司個setting問題,我只能夠盡量入,之後佢手動更正反

TOP

我當初入地址係有啲問題,入多兩入拍enter又得咗

TOP

本帖最後由 timothychu 於 2016-11-2 10:54 編輯

我22號交mnp form 到宜家都無sim收~ 我1月1日轉, 打去cs 佢話太早驚我唔見張sim..... 昨日cmhk send email 話1月自動續約 =____=

多謝閣下對中國移動香港的支持。閣下現正享用之優惠即將屆滿,中國移動香港將按早前協議於01月份賬單月起延續優惠12個月。

TOP

我22號交mnp form 到宜家都無sim收~ 我1月1日轉, 打去cs 佢話太早驚我唔見張sim..... 昨日cmhk send email  ...
xy9999 發表於 2016-11-2 10:32



    CMHK 個度, 你打去 29458881 叫佢地唔好自動續約就可以.

TOP

我22號交mnp form 到宜家都無sim收~ 我1月1日轉, 打去cs 佢話太早驚我唔見張sim..... 昨日cmhk send email  ...
xy9999 發表於 2016-11-2 10:32


可能要12月中才收SMS/EMAIL呢!

TOP

沉晚UPLOAD 上去 $148 PLAN
而家等佢EMAIL, 12 月先囉SIM卡

TOP

回覆  charcsc2000


    Yes
wilson3215 發表於 2016-11-1 19:06


係????我用tXX2016沒問題喎...

TOP

我22號交mnp form 到宜家都無sim收~ 我1月1日轉, 打去cs 佢話太早驚我唔見張sim..... 昨日cmhk send email  ...
xy9999 發表於 2016-11-2 10:32


我都收到email, 拿拿聲打去CMHK叫佢唔好自動續約
10月尾申請 mnp hkbn (11月底轉), 一星期取到卡
我諗佢地排好先後次序, 新no. / 近mnp日期先
其他就慢慢跟activation日期取卡, 唔使心急ching

TOP

本帖最後由 samhk 於 2016-11-2 22:58 編輯
回覆  u.c.

份約有寫要特定公司先有依個價?
無既hkbn點會有權咁做
cb2y 發表於 2016-11-1 21:44


每間hkbn提供優惠既公司各設自家登入密碼來識別, 而你非該公司員工而又登入填寫個人資料來獲取特定優惠, 你即是在盜用他人密碼而取得利益!

TOP