那個包裝上的資料不準確的
    要看這裡:
timothychu 發表於 2015-8-3 17:09



    電話2g收得好唔好呀我諗緊用雙卡機插落2g位

TOP

電話2g收得好唔好呀我諗緊用雙卡機插落2g位
bbsunny 發表於 2015-8-3 17:54

我長期插落2G位,死位多過3G好多,大街大巷就冇問題

TOP

$78/2GB 優惠至 31/10/2015, 之前 係 30/6/2015, 係延續左既優惠.
    仲有依家新開卡送 $10 ...
timothychu 發表於 2015-8-3 17:01



如果佢10月完, 我9月開, 用一個月咪又要轉

TOP

唔好意思之前好似見過有人問過,但又搵唔返個post。

今日申請咗MNP去Hello,我見個袋面有印住"For Port In ...
DragonG 發表於 2015-8-3 16:54



    請問師兄是在那一間門市申請的?

TOP

全灣有沒 hello mnp?

via HKEPC Reader for Android

TOP

請問師兄是在那一間門市申請的?
hehakeka 發表於 2015-8-3 22:02


Yee woo street shop ok.

On the MNP date, remember to reboot the phone after the MNP time slot. Otherwise, no network signal!!

TOP

睇黎mnp hello要快手重個幾兩個月先到約

TOP

請問師兄是在那一間門市申請的?
hehakeka 發表於 2015-8-3 22:02


銅鑼灣怡和街CSL

本身去咗怡和街PCCW-HKT,但佢叫我行返轉頭去CSL申請

TOP

那個號碼冇需理會
    最後會係你既 MNP 號碼
timothychu 發表於 2015-8-3 16:59


請問師兄係咪之前都係一樣試過MNP但張卡有號碼但都帶到舊號碼過去?

TOP

請問師兄係咪之前都係一樣試過MNP但張卡有號碼但都帶到舊號碼過去?
DragonG 發表於 2015-8-4 17:05



    冇錯, 我帶左兩個號碼去 hello, 兩次既Hello卡都附有號碼既, 但不能夠用

TOP