se126 當前離線
進階會員
師兄請明示? 係咪張卡未轉到台所以用唔到? ywringo 發表於 2015-7-28 12:00
TOP
wukw 當前離線
stash19 當前離線
中級會員
dandytsang 當前離線
無問題,我試過照充值. dandytsang 發表於 2015-7-29 00:37
easygoHK 當前離線
eeeuser 當前離線
師兄,但我太大意,記錯日子,過左15日 stash19 發表於 2015-7-29 00:39
請問 Hemat 有無 free wifi 用? 如果無, 唯有選用 hello easygoHK 發表於 2015-7-29 10:59
ywringo 當前離線
亞伯
好似普通轉台咁,到咗 MNP 生效嗰日(應該多數係中午時段)插張 Hello 卡落手機就用得,唔需要打 Code 開通 ... wukw 發表於 2015-7-28 16:50