回覆  newnew123


    用左幾日,長收4g
wilson3215 發表於 2016-11-1 03:09


速度如何, 有沒有測速圖可以看看, 感謝您

TOP

回覆 311# newnew123


    平均10幾mb,收得好去到30幾mb

TOP

回覆  newnew123


    平均10幾mb,收得好去到30幾mb
wilson3215 發表於 2016-11-1 04:21


想問多少少, 通話帶VoLTE 嗎? 感謝你的解答

TOP

請問有冇師兄講下過左fup 6GB速度幾多?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 313# newnew123


    有volte

TOP

回覆  newnew123


    有volte
wilson3215 發表於 2016-11-1 09:30
請問點睇到用緊volte?
利申:v10

TOP

我得3-4MB, 今日就10MB, 3G plan, Vega A850L

TOP

本帖最後由 dipsy 於 2016-11-1 10:42 編輯
回覆  dipsy


    XXXX=HKBN?

謝謝。。。
278278 發表於 2016-11-1 02:09


你有冇睇原 post 架, 可以係2-4個字母
可試試一些有名的速遞公司, 或者香港集體運輸公司名

TOP

傳聞, HKBN 會等你成功開PLAN後, 又過左14日冷靜期, 出信要求你PROVIDE 番相關公司職員文件, 如未能提供, 就會成份合約收番正價.

TOP

傳聞, HKBN 會等你成功開PLAN後, 又過左14日冷靜期, 出信要求你PROVIDE 番相關公司職員文件, 如未能提供,  ...
u.c. 發表於 2016-11-1 10:44


    邊到傳岀黎咖

TOP