QAFHK 當前離線
進階會員
我係非hkbn用戶,MNP攜號轉台, 網上登記完會收到幾個email: 1. hkbn確認登記申請email 2. 要求補充資料ema ... MAX100 發表於 2016-10-31 09:50
TOP
pentax_li 當前離線
中級會員
無 scanner 同 printer 既話點搞好? QAFHK 發表於 2016-10-31 18:42 [img]http://www.hkepc.com/forum/images/common/back.gif[/i土mg]
newnew123 當前離線
MAX100 當前離線
hohohea 當前離線
Pointer 當前離線
joehk 當前離線
278278 當前離線
wilson3215 當前離線