我係非hkbn用戶,MNP攜號轉台, 網上登記完會收到幾個email:
1. hkbn確認登記申請email
2. 要求補充資料ema ...
MAX100 發表於 2016-10-31 09:50



   
無 scanner 同 printer 既話點搞好?

TOP

無 scanner 同 printer 既話點搞好?
QAFHK 發表於 2016-10-31 18:42 [img]http://www.hkepc.com/forum/images/common/back.gif[/i土mg]


Online PDF editor

TOP

請問有冇$98plan 的用家, 想知速度好唔好, 同埋係唔係收到LTE, thx

TOP

我係非hkbn用戶,MNP攜號轉台, 網上登記完會收到幾個email:
1. hkbn確認登記申請email
2. 要求補充資料ema ...
MAX100 發表於 2016-10-31 09:50


補充番少少野:
- 唔係全部email都同時發sms, 我得 2. 同4. 有同時收到email 加sms
- 張mnp form 有寫轉去smc
- 簽名form同身份証個upload form網頁話接受用相機影既圖像,唔一定要scan得好靚仔(雖然我自己都係scan)

TOP

個promo 係咪 10月31日就完?

TOP

回覆 305# hohohea

我見佢入code果版個截止登記日期由10月31日變左做11月30日,但入面T&C果份PDF未轉,仲係10月31日,不過我估佢係延長左個日期既,至少而家入去都仲有得俾你申請~

TOP

本帖最後由 joehk 於 2016-11-1 01:47 編輯

岩岩成功轉台($148 PLAN)
IPHONE 同 android機(LG V10) 都係成功用到VOLTE

TOP

本帖最後由 joehk 於 2016-11-1 02:01 編輯

極度唔公平測試
白機iphone 6 plus 1010台 全速
黑機iphone 7 plus HKBN台 全速

TOP

回覆 283# dipsy


    XXXX=HKBN?

謝謝。。。

TOP

回覆 303# newnew123


    用左幾日,長收4g

TOP