早兩星期mnp新世界(Sun)去hemat,先去SMT做儲值卡再去荃灣直簫做手續,四日後成功mnp,無需90日冷河,3.6mp ...
joeleozoe 發表於 2015-7-20 14:14

請問smt門市做儲值卡mnp嗎?

TOP

回覆 291# cfpang

做呀,擺低$48就得。

TOP

thanks for your info

TOP

回復 289 #nameless.ken

唔好去屯門果間囉。旺角既ok的

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 jbnlok 於 2015-7-20 15:47 編輯
早兩星期mnp新世界(Sun)去hemat,先去SMT做儲值卡再去荃灣直簫做手續,四日後成功mnp,無需90日冷河,3.6mp ...
joeleozoe 發表於 2015-7-20 14:14

謝謝joeleozoe師兄親身經驗報告
呢個免90日過冷河消息好重要啊

師兄係咪會開佢嘅$98/3.6mbps/6gb fup/30日 plan? 現時有啲混亂係 有師兄報告hemat7月開始會迫住上4G然後跌落龜速,要reboot機然後速度有話可以上到3.6m有話keep住龜速,而呢個情況係竟然未過fup都會搞成咁!同埋即使比$8 / $28 / $78 嘅plan都唔會去到7.2mbps!

師兄如果可以用多幾日或者一段時間幫忙報告下進展就至fit嘞

TOP

用緊小米note,$38 1GB plan,鎖係3G訊號下會比較快,冇買6GB Plan唔知道其速度

image.jpg (148.7 KB)

image.jpg

TOP

請問邊到可以出HEMAT卡?

TOP

回覆 296# joeleozoe

謝謝師兄報告速測

歡迎師兄使用Hemat如有新動向在此包膠椅沙

TOP

回覆 297# Arcadia

師兄,查實你要嘅所有答案響#1咪有晒囉,好明顯你冇睇就問呢啲行為比人唔好印象所以咪冇人應你囉

我有印象師兄好似響隔離post問過吓(如印象出錯先見諒),你好似係話需要睇吓720p youtube,if yes,請留心720p 要7.2mbps嘅plan先順㗎!而現時mnp去Hemat 開30日嘅plan都只係最高3.6mbps,所以師兄可能要睇返#1諗諗係咪Hello較啱你需求呢?Hello宜家出咗個新plan係$156/1000min/data 4gb/7.2mbps/30日

TOP

回覆  Arcadia

師兄,查實你要嘅所有答案響#1咪有晒囉,好明顯你冇睇就問呢啲行為比人唔好印象所以咪冇人 ...
jbnlok 發表於 2015-7-20 22:51



thanks
個位唔係我, 我都追返哂咁多post
都係覺得hello卡啱我
9月尾到期, 應該咩時間轉適合?
另外有冇wifi 用後報告?

TOP