AAA1 當前離線
進階會員
TOP
c14101 當前離線
多谢大家提供意见,我查家人手机係接去CTM, 係可以手選中移, 但家人覺得烦,原来中电信三地plan平过中移 ... AAA1 發表於 2025-2-21 09:47
你是一卡兩號吧 1) 大陸號碼有冇得轉台? 2) 香港號碼有冇得轉台? 可以,不過轉了就沒有原大陸號 如果 ... c14101 發表於 2025-2-21 16:56
PN420 當前離線
收到 香港電讯商一卡两号就係伏 真係点叫/教家人手動選網络! 電讯商應该自动取消澳门的漫遊,同短信通知 ... AAA1 發表於 2025-2-22 11:41