但人係横琴收澳门漫遊费此终係电讯商问题,要客户自己手選咁电讯商就唔洗做嘢亂收錢
吾通我係羅湖香港卡開咗漫游你又收我國內漫遊?

TOP

本帖最後由 c14101 於 2025-2-21 17:32 編輯

上得來這裡討論的人,自己改手機 settings 當然沒有問題,但如果你有幫家中 老。弱。婦。孺。管理手機/網絡等經驗,你就會明白叫他們自己改動設定有幾艱難,或會有幾大風險(包括佢搞錯/搞唔到而鬧你的風險)。

TOP

多谢大家提供意见,我查家人手机係接去CTM, 係可以手選中移, 但家人覺得烦,原来中电信三地plan平过中移 ...
AAA1 發表於 2025-2-21 09:47


你是一卡兩號吧
1) 大陸號碼有冇得轉台?
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2715582
2) 香港號碼有冇得轉台? 可以,不過轉了就沒有原大陸號

如果你的大陸號碼有登記銀行或其他服務,要去辦手續轉號碼
如不介意就可以去開新卡

TOP

本帖最後由 AAA1 於 2025-2-22 11:49 編輯
你是一卡兩號吧
1) 大陸號碼有冇得轉台?

2) 香港號碼有冇得轉台? 可以,不過轉了就沒有原大陸號

如果 ...
c14101 發表於 2025-2-21 16:56

收到
香港電讯商一卡两号就係伏
真係点叫/教家人手動選網络!
電讯商應该自动取消澳门的漫遊,同短信通知客户網络去了澳门,要否購買澳门的上網服务,而吾係静雞雞轉接去其他地方,推個責任去客户

TOP

本帖最後由 PN420 於 2025-2-23 09:32 編輯
收到
香港電讯商一卡两号就係伏
真係点叫/教家人手動選網络!
電讯商應该自动取消澳门的漫遊,同短信通知 ...
AAA1 發表於 2025-2-22 11:41


可以試下係咁chur住佢地要求提早解約,
要次次過關手動揀台,使用體驗不佳,
兼夾唔咁做就要捱貴價漫遊費,
絕對有理由提早解約。

TOP