w__w 當前離線
進階會員
我凈係用黎固網號碼飛線去手機號碼. 無乜用app接聽同打出. 個固網電話都好少人打黎, 無留意有咩特 ... mankowk 發表於 2024-1-10 21:10
TOP
sunny08 當前離線
中級會員
FT907 當前離線
回覆 NeTZoO 乜固網號碼唔可以轉去儲值卡? sunny08 發表於 2024-1-11 22:00
NeTZoO 當前離線
特級會員
小至至 當前離線
tp380 當前離線
之前貪平用hgc寛頻電話, $38x24, 老人家跟本用唔掂, 又斷線又著紅燈又無聲, 最後+10蚊轉返固網算 ... 小至至 發表於 2024-1-12 09:17
老人家屋企之前用返新世界淨落果個 MODEM + COMNET ,又係定時會斷線紅燈無聲,個 MODEM 加咗個定時自 ... tp380 發表於 2024-1-12 09:24
how much? 小至至 發表於 2024-1-12 09:26
家人用緊HKBN上網+$20家居電話(拉線,非IP) w__w 發表於 2024-1-12 09:53