我凈係用黎固網號碼飛線去手機號碼.
無乜用app接聽同打出.

個固網電話都好少人打黎,
無留意有咩特 ...
mankowk 發表於 2024-1-10 21:10



me too
我基本上1年都無10個來電,纯粹keep住用左n年家居電話號碼

TOP

回覆 7# NeTZoO

乜固網號碼唔可以轉去儲值卡?

TOP

回覆  NeTZoO

乜固網號碼唔可以轉去儲值卡?
sunny08 發表於 2024-1-11 22:00



    從來未聽過固網號碼唔可以轉去儲值卡喎,
嗰啲飛線服務就得

TOP

本帖最後由 NeTZoO 於 2024-1-12 08:57 編輯
回覆  NeTZoO

乜固網號碼唔可以轉去儲值卡?
sunny08 發表於 2024-1-11 22:00


乜可以咩?你反問我之前試下答我邊個/度話得?
都係果句,聽聞即係邊度聽返嚟?
邊度聽就去返果度問,人哋順口開河,去第2度搵人負責?

仲有樓上話聽聞吸仙,直接去CSL問好難咩?

TOP

之前貪平用hgc寛頻電話, $38x24, 老人家跟本用唔掂, 又斷線又著紅燈又無聲, 最後+10蚊轉返固網算

TOP

之前貪平用hgc寛頻電話, $38x24, 老人家跟本用唔掂, 又斷線又著紅燈又無聲, 最後+10蚊轉返固網算 ...
小至至 發表於 2024-1-12 09:17



  老人家屋企之前用返新世界淨落果個 MODEM + COMNET ,又係定時會斷線紅燈無聲,個 MODEM 加咗個定時自動RESET 就無問題了。

TOP

老人家屋企之前用返新世界淨落果個 MODEM + COMNET ,又係定時會斷線紅燈無聲,個 MODEM 加咗個定時自 ...
tp380 發表於 2024-1-12 09:24


how much?

TOP

how much?
小至至 發表於 2024-1-12 09:26



之前 25 蚊開落的,而家已經無得再開。

TOP

老人家屋企之前用返新世界淨落果個 MODEM + COMNET ,又係定時會斷線紅燈無聲,個 MODEM 加咗個定時自 ...
tp380 發表於 2024-1-12 09:24


家人用緊HKBN上網+$20家居電話(拉線,非IP)

TOP

家人用緊HKBN上網+$20家居電話(拉線,非IP)
w__w 發表於 2024-1-12 09:53



    而家拉線真係可遇不可求,好多時座大廈咁啱有 PORT 位佢都唔肯同你做,直接一體 MODEM VOIP 算。

TOP