本帖最後由 jbnlok 於 2015-7-18 23:51 編輯
直簫MNP Hehe 有免费影印ID卡  毋須自影
fxffx 發表於 2015-7-18 20:08

謝謝師兄更正資料
咁係咪上台卡mnp Hemat唔使show大細卡?
想幫#264嗰位師兄請教吓

TOP

上台月費卡轉Hemat / Hello 必須舊台原登記人去辦,儲值卡轉帶大卡細SIM,有部份店員要求必須有大卡細SIM

TOP

本帖最後由 nameless.ken 於 2015-7-19 11:44 編輯

有冇師兄成功響 新界屯門啟發徑1-13號4號舖地下 電話:2430 0843  MNP到HELLO?(最近我得呢間)

現時用緊PEOPLE 2G  88$漫游卡 免行政費果張,打算9月尾轉HELLO卡...
用黎KEEP NUMBER.但睇POST好似話收2.5行政費?同埋MNP係咪要帶100$轉會?

TOP

我想問有冇人用過HEHE既免費相
上網SEARCH過見到BELLZOO C900既真身

TOP

新手想問一下
本身用緊smt限速,九月到期
我都主要上網多,電話唔多
見你地玩卡出神入化
有冇儲值卡適合我呢?
我見儲值卡上網仲快過我又好似平啲
係咪可以帶號碼轉?

TOP

我想問有冇人用過HEHE既免費相
上網SEARCH過見到BELLZOO C900既真身
bbsunny 發表於 2015-7-19 14:18


Ask Tsuen Wan Direct-Selling  staff previously, only for non-HK citizen users!

TOP

Ask Tsuen Wan Direct-Selling  staff previously, only for non-HK citizen users!
fxffx 發表於 2015-7-19 15:50

路過俾賓賓

TOP

有冇師兄成功響 新界屯門啟發徑1-13號4號舖地下 電話:2430 0843  MNP到HELLO?(最近我得呢間)

現時用緊PEOP ...
nameless.ken 發表於 2015-7-19 11:42



    你去問一下就知, 我問過條CS好串, 佢話呢D係比菲傭用無得幫你搞

TOP

你去問一下就知, 我問過條CS好串, 佢話呢D係比菲傭用無得幫你搞
edenli 發表於 2015-7-19 23:02



    姐係點呀,冇得搞? 我都係佢同鄉WO

TOP

早兩星期mnp新世界(Sun)去hemat,先去SMT做儲值卡再去荃灣直簫做手續,四日後成功mnp,無需90日冷河,3.6mps開心使用中^.^

TOP