我都冇smartone 大咭, 細咭冇ID, 轉唔轉到?
mcdull 發表於 2015-7-15 16:55

上次陪個學生囡去搞已完約上台smt mnp去Hello,見淨係需要比身份證同埋up個上台冧把就得,理論上mnp去Hemat都應該一樣喎?如果係smt儲值卡mnp咁就梗係要大卡啦!

TOP

今日去旺角CSL問HELLO MNP無現貨, 屯門條CS串77話呢D傭人用, 無得搞
(兩個地方都係親自上門問)

TOP

上次陪個學生囡去搞已完約上台smt mnp去Hello,見淨係需要比身份證同埋up個上台冧把就得,理論上mnp去Hem ...
jbnlok 發表於 2015-7-15 18:03
情況不同,因為電訊商門市不受理MNP到「Hxxxt」卡的申請。

TOP

印像中两月前,有師兄只有micro sim,去直簫中心影印ID卡,鈔低SIM Code後成功MNP去hehe.

TOP

情況不同,因為電訊商門市不受理MNP到「Hxxxt」卡的申請。
daemongmong 發表於 2015-7-17 20:31

mnp去Hemat唔係去門市搞而係去直銷中心搞,不過我都未試過,只係綜合師兄們啲經驗話已上台嘅冧把做mnp去Hemat係需要自己copy埋身份證去就ok。請有成功mnp去Hemat嘅師兄指正

TOP

Hehe4g電話有冇收得好左,想mnp hallo好似好煩咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果手機號碼以前用其他台登記過PCCW IDD 0060要小心,轉左去PCCW 任何儲值卡,而又打IDD 0060會收兩份錢,原本IDD0060賬戶收一份,儲值卡又會扣多一份

TOP

直簫MNP Hehe 有免费影印ID卡  毋須自影

TOP

如果手機號碼以前用其他台登記過PCCW IDD 0060要小心,轉左去PCCW 任何儲值卡,而又打IDD 0060會收兩份錢, ...
hkcslcmcc 發表於 2015-7-18 14:57



    多謝c兄提醒

TOP