jbnlok 當前離線
進階會員
我都冇smartone 大咭, 細咭冇ID, 轉唔轉到? mcdull 發表於 2015-7-15 16:55
TOP
edenli 當前離線
daemongmong 當前離線
上次陪個學生囡去搞已完約上台smt mnp去Hello,見淨係需要比身份證同埋up個上台冧把就得,理論上mnp去Hem ... jbnlok 發表於 2015-7-15 18:03
fxffx 當前離線
中級會員
情況不同,因為電訊商門市不受理MNP到「Hxxxt」卡的申請。 daemongmong 發表於 2015-7-17 20:31
bbsunny 當前在線
lazyking 當前離線
http://ppt.cc/dDiF
Banned
hkcslcmcc 當前離線
hehan17 當前離線
如果手機號碼以前用其他台登記過PCCW IDD 0060要小心,轉左去PCCW 任何儲值卡,而又打IDD 0060會收兩份錢, ... hkcslcmcc 發表於 2015-7-18 14:57