68PLAN不知K60有沒有

TOP

回覆 260# sena123


    oh, 我真的失憶了, 我成日以為 K60 係 1Mbps 無 FUP. 吾該 ching.

TOP

回覆  sena123


    oh, 我真的失憶了, 我成日以為 K60 係 1Mbps 無 FUP. 吾該 ching. ...
warpaper 發表於 2017-2-27 16:40



     1Mbps 無 FUP是68PLAN

TOP

回覆 263# sena123


    我記得之前有 Ching 話 K60 無左 $68 plan 喎, 我手上果唯一一張都係 K60, 前2,3個月買. 我當時無咩試得好清楚, 都係因為比長者 KO 左我張 hehe 就去搵左呢張比佢地頂住. 開左個 $98 plan 佢地, 即刻無投訴. 後試左 2 weeks 都 OK. 所以先有用卡巴人的諗法.

TOP

回覆 264# warpaper


    K60,冇68pLAN

TOP

回覆  sena123


    我記得之前有 Ching 話 K60 無左 $68 plan 喎, 我手上果唯一一張都係 K60, 前2,3個月 ...
warpaper 發表於 2017-2-27 16:51


今次2星期未FUP ONLY

TOP

回復 153 #望月小妖

大圍街市 入面?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 266# sena123


    吾緊要, prepaid SIM 好就好在多有多用, 少有少用, FUP 左咪換過張比佢地咯.  

TOP

回覆 265# 貧果

貧兄, 問返如果想月 $68 1M 無 FUP 係咪要買返 $38 果張卡巴人呀?

TOP

回覆  貧果

貧兄, 問返如果想月 $68 1M 無 FUP 係咪要買返 $38 果張卡巴人呀?
warpaper 發表於 2017-2-27 17:44

係呀 個張MNP 就叫4K, 買就係 $38

TOP