回覆 2577# tc_tc

好似鴨記唔見有賣。

TOP

本帖最後由 philips2001 於 2016-3-8 23:18 編輯

多謝分享!
希望角位低調笑笑。
移笑下又一間笑下又一間……芝你地自己想……
唔用正 字。

TOP

買左張 28, 九龍區

TOP

回覆 2579# fah_ke
可能印尼有新曆法,四月先係閏月

TOP

回覆  保羅兄

報告各位ching,今日下午我係果度買左@$20 張
為免掃哂D貨,我只係買左2張,當時買完仲有貨 ...

已開卡試用,係正常冇伏既。
fah_ke 發表於 2016-3-8 22:47


紅字係main point,比 "全新" 呢個term 描述得更清楚,
非常感激ching 既報告

TOP

本帖最後由 pmartin 於 2016-3-9 16:43 編輯

回覆 2580# tangtatcheong


    啱啱買咗3張! 124b! 20蚊張

TOP

九龍區有冇20蚊張?

TOP

本帖最後由 irhk 於 2016-3-9 18:55 編輯
回覆  tangtatcheong


    啱啱買咗3張! 124b! 20蚊張
pmartin 發表於 2016-3-9 16:41



    原來嗰頭咁多印尼舖頭,$20張真係抵,如果有nano就唔使買network3

TOP

回覆 2588# irhk


如要nano card 相信可以去csl 門市度換 ,記住要帶張大咭同免費的。

TOP

住粉嶺無得過海買

TOP