shal 當前離線
特級會員
ching 已經拎左 sim card 我10月15日交轉台 form, 要12月轉台, 但到而家一直再冇任何消息 :cryby ... kawing 發表於 2016-10-29 13:06
TOP
kawing 當前離線
選民建聯 毀你家園
進階會員
未拿sim 我12月中先到期 所以月尾先問 shal 發表於 2016-10-29 01:39 PM
日本fans 當前離線
中級會員
andytse 當前離線
請問我數碼通合約到期日係12月9日,咁攜號轉台日應該係12月9號定係12月10號? ... GAS19840311 發表於 2016-10-29 12:04
攞了sim卡的ching請問我27號已經選了取sim卡順豐站地點,是否會再有sms通知去順豐站取 via HKEPC Reader f ... 日本fans 發表於 2016-10-29 14:20
即攞 andytse 發表於 2016-10-29 14:25
登記咗領卡地點就可以去攞,去到順豐是否給id就有 via HKEPC Reader for Android 日本fans 發表於 2016-10-29 14:29
攞了多謝ching, 效率真快 via HKEPC Reader for Android 日本fans 發表於 2016-10-29 14:38
crazyrickypoon 當前離線
即攞,因順豐站已有SIM卡,對身份証正確就可取 andytse 發表於 2016-10-29 14:25