去到得$38賣$36咋喎
$20賣$20/$50賣$50
仲有唔係3/F,果度係熟食
等禾仲撳咗$1000買K60+$50 ...
望月小妖 發表於 2017-2-26 16:33



    上面一早說增值沒得平,K60賣完就沒有,你沒去訂?

TOP

回覆 229# 望月小妖


    我上次去想買K4反而沒有貨,K60我不想要

TOP

有一隻賣38又有ㄧ隻賣50.邊隻係K4?

TOP

有一隻賣38又有ㄧ隻賣50.邊隻係K4?
Timkkk 發表於 2017-2-26 17:38


38, 其實係叫4K, 不是K4

TOP

回覆  sena123


    去環球係下星期6先去
貧果 發表於 2017-2-25 18:15


MTR promo ? XD

TOP

係呀

MTR promo ? XD
迷魚 發表於 2017-2-26 17:46

TOP

我都計錯數, 買錯左, 太多 $50 KABAYAN 劵係度
貧果 發表於 2017-2-26 16:36


K60 $50 / KABAYAN劵 $50
both $50, why not buy K60 $50 . XD

TOP

本帖最後由 貧果 於 2017-2-26 18:03 編輯
K60 $50 / KABAYAN劵 $50
both $50, why not buy K60 $50 . XD
迷魚 發表於 2017-2-26 17:52


因為首次增值50送50囉

TOP

因為首次增值50送50囉
貧果 發表於 2017-2-26 17:54



    我要12張$50券

TOP

上面一早說增值沒得平,K60賣完就沒有,你沒去訂?
sena123 發表於 2017-2-26 17:05


冇訂呀
而家仲夠頂兩三個人
下次去開再問下

TOP