早兩年登記咗實名的聯通卡, 應該扣晒錢, 唔知有冇得用返.
另外, 若果要出張冇合約卡, 有咩卡可以選?  thanks.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 nilson1 於 2018-1-1 10:09 編輯

唔該晒.
係香港要收SMS 咪要長期開住漫遊?

TOP

多謝post的師兄們分享 今日打左電話上聯通轉套餐。佢個客服會問你明唔明個套餐內容。之後轉接你去按密碼個位。一分鐘內講完。CS話7日內會收到sms成功轉套餐

TOP

本帖最後由 nilson1 於 2018-1-1 11:01 編輯

另外, 開通張卡之後要KEEP住幾多錢去保住個冧巴?  我唔係成日返大陸的.
若果要增值又點搞?

TOP

今日應該轉咗做3元一天不限量卡,但原來冇開通香港漫遊,以致在香港收唔到短訊,登入唔到手機營業廳,各位師兄是否和我一样,本來是是東毛0月租有香港漫遊,開通3元卡後變成冇香港漫遊?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

每月最少多個五蚊/六蚊, 用嚟畀佢扣月費
增值可以去 聯通官網(最貴), 支付寶(平啲), 淘寶(最平) ...
Tencent700 發表於 2018-1-1 11:10


淘寶係咪即賣家幚你充值?

TOP