jbnlok 當前離線
進階會員
THX 咁多位, 我同CS D對話都有錄音, 不過似乎用3CHAT做紀錄係好D edenli 發表於 2015-7-6 20:52
TOP
junkcop 當前離線
初級會員
ken22098 當前離線
回覆 jbnlok 好似係2GB夠用say hello 唔夠6GBhea住做。 a527692384 發表於 2015-7-6 08:45
回覆 timothychu 問左 PCCW CS 關於開新Hello卡送7日2GB數據會幾時完 junkcop 發表於 2015-7-7 16:17
wow!10月31日前開卡Hello送2gb 7日 謝謝師兄!請問你係用sms問CS的嗎?應該send邊個冧把呢? ... jbnlok 發表於 2015-7-7 16:41
fxffx 當前離線
中級會員
se126 當前離線
$79有2x7日2GB+30日2GB 唔知有冇計錯 se126 發表於 2015-7-7 17:17
唔係喎師兄!係一開卡就已經有2gb比你用7日,用完之後你增值$50的話再送300mb比你用增值日後計30日,開pl ... jbnlok 發表於 2015-7-7 18:13