andylo 當前離線
安迪
進階會員
31/1前登記 1/1後啟用 做唔做到 rewards? Cartesius 發表於 2015-1-3 13:24
TOP
某人兄 當前離線
請問有冇朋友 用 galaxy nexus 用到張卡個八達通function ?,tks fresh_banana 發表於 2015-1-3 11:55
sdds 當前離線
中級會員
pekepeke 當前離線
用飛行模式?避免activate電話卡? andylo 發表於 2014-12-30 19:20
係邊度買平? Tak08 發表於 2014-12-30 20:39
今天剛剛完成第5,6張啟動程序, 2015年3月1日等收$300!! thomasli2014 發表於 2014-12-30 21:55
thomasli2014 當前離線
ching真犀利 我都登記左4張:- 1)八達通表 2)八達通咭 3)上台手機八達通咭 4)7-11 手機八達通 ... pekepeke 發表於 2015-1-5 15:53
31/12 前係要登記+啟動, 3月先有$50? 知不知如果 31/12前先登記, 待1月初先啟動, 1月中才買$100野, ... Jazz 發表於 2014-12-30 22:20
成功在飛行模式下 啟動NFC 然後在八達通日日賞服務站啟動了 當然之後前已上網登記 及48小時 電話sim卡應 ... andylo 發表於 2014-12-31 13:32
我部Sony E3一著機detect到我換SIM 就懶醒咁幫我Auto Search Network 連按返回掣都唔識停 最後成功 ... Jazz 發表於 2014-12-31 19:44