111023 當前離線
中級會員
睇左咁多個POST呢個POST真係最清楚, 無轉彎抹角 想問下各位CHING, 1. 關於買卡,MNP的地點及時機, ... edenli 發表於 2015-7-5 22:41
TOP
cclam 當前離線
r34 當前離線
jbnlok 當前離線
進階會員
a527692384 當前離線
回覆 jbnlok 好似係2GB夠用say hello 唔夠6GBhea住做。 a527692384 發表於 2015-7-6 08:45
fxffx 當前離線
回覆 edenli 我試下答, 有錯請其他師兄指正 A1: hello 卡要去指定CSL門市搞, 新卡和mnp卡是不同的, 最 ... cclam 發表於 2015-7-5 22:52
shun1204 當前離線
師兄A2有親身經驗好重要 jbnlok 發表於 2015-7-6 12:00
edenli 當前離線