睇左咁多個POST呢個POST真係最清楚, 無轉彎抹角
想問下各位CHING,

1. 關於買卡,MNP的地點及時機,  ...
edenli 發表於 2015-7-5 22:41

完約之後既下一個截數日

TOP

回覆 210# edenli

我試下答, 有錯請其他師兄指正

A1: hello 卡要去指定CSL門市搞, 新卡和mnp卡是不同的, 最好打電話問清楚和留貨先。
hemat卡就搵代理就可以。
MNP一般係要預3日-30日時間, 你而家搞都無問題

A2: 我之前都係用3->hello, 你可以用去3 home page用3chat去問客服, 問你要轉台, 問佢幾多號轉得, 佢會答到你。 你個情況應該係7月30日轉, 詳情問清楚3果面, 留返通話記錄就最安全, 所以我建議用3chat問

TOP

回覆 210# edenli


    7月30號

TOP

睇左咁多個POST呢個POST真係最清楚, 無轉彎抹角
想問下各位CHING,

1. 關於買卡,MNP的地點及時機,  ...
edenli 發表於 2015-7-5 22:41

其實我開呢個post時都係睇咗好多個post想知道究竟mnp去hello定hemat較適合呢?因為有多個學生囝囡交緊貴台費或超慢速plan但使用量個個最多每個月3gb,有啲1gb都冇...

epc都有唔少師兄係好無私幫忙,知無不言,言無不盡!我過往都受過唔少幫忙,感覺師兄們理財及做選擇都好有智慧同路數!希望更多師奶師姐加入呢個精明行列吧!現時計埋我只見過3個師姐

TOP

回覆 214# jbnlok


    好似係2GB夠用say hello
唔夠6GBhea住做。

TOP

回覆  jbnlok


    好似係2GB夠用say hello
唔夠6GBhea住做。
a527692384 發表於 2015-7-6 08:45

佳句喎師兄!

TOP

两激哈佬幾聲就冇
六激之後剩番條毛

TOP

回覆  edenli

我試下答, 有錯請其他師兄指正

A1: hello 卡要去指定CSL門市搞, 新卡和mnp卡是不同的, 最 ...
cclam 發表於 2015-7-5 22:52

師兄A2有親身經驗好重要

TOP

師兄A2有親身經驗好重要
jbnlok 發表於 2015-7-6 12:00



    係,3hk 提早轉台要罰錢,早一日都要賠多一個月月費,遲一日亦會收你一個月正價預繳

TOP

回覆  edenli

我試下答, 有錯請其他師兄指正

A1: hello 卡要去指定CSL門市搞, 新卡和mnp卡是不同的, 最 ...
cclam 發表於 2015-7-5 22:52



    THX 咁多位, 我同CS D對話都有錄音, 不過似乎用3CHAT做紀錄係好D

TOP