迷魚 當前離線
進階會員
HEHE 樓上答左啦, K60 你最平啦, $50一張, HELLO 專蝦我係傻佬 無一地方平 ... 貧果 發表於 2017-2-25 01:45
TOP
Timkkk 當前離線
中級會員
興x印尼鋪事頭婆話k60 $50已經好平啦,所以我先訂10張又吾使比錢住,如果希望多D Ching去訂10張20張,佢 ... 迷魚 發表於 2017-2-25 01:10
格拉底 當前離線
hehehe
我幾日前上去事頭婆話得一張k60 $50, 佢話如果買多D可以幫我訂所以咪留電話訂10張、不用比錢先。 佢話呢 ... 迷魚 發表於 2017-2-25 02:25
jbnlok 當前離線
今日去開SSP,試下上去問下數碼賓咩價先 格拉底 發表於 2017-2-25 07:34
kwokhhc 當前離線
初級會員
望月小妖 當前離線
姑姑!要相信過兒會長大!
等師兄報告,問下買20張有冇更平? jbnlok 發表於 2017-2-25 09:16
pikpikpik 當前離線
我ㄧ年最多只用6張,如果ㄧ次過買十張怕過期都用唔晒。要問fd夾ㄧ份先可訂 ... Timkkk 發表於 2017-2-25 06:42
同佢講入定10000張啦 1000部光碟機會同佢掃晒 望月小妖 發表於 2017-2-25 10:16