HMD仲有全新2G機上市,即係香港完全用唔到。

TOP

認真講﹐電訊商要keep 3代的系統(之前係keep 4代)﹐資源其實運用得唔好。

以現時情況﹐5G 已經全面覆蓋 ...
peter_chan 發表於 2025-12-16 22:37


照理上SMT係無VoLTE白名單既,一啲好舊好舊既日水4G電話係當個台開始有VoLTE既時候就已經用到,
另外佢已經停左為3G電話做續約全部轉簽4G CPE,若果以此推算2027年中就會停3G

TOP



同埋你地估其餘三個台幾時 cut 埋 3G
leeyc0 發表於 2025-12-16 20:42



    估計都要三年後嘅事啦

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2025-12-17 10:00 編輯
照理上SMT係無VoLTE白名單既,一啲好舊好舊既日水4G電話係當個台開始有VoLTE既時候就已經用到,
另外佢已經 ...
stanio中性區 發表於 2025-12-17 02:33



    如果針對3G 家居固網電話﹐都係睇下數記用幾大力度。

斷估佢唔會唔再做家居電話服務﹐而家又已經有4G機取代。

都係睇下佢會唔會叫班客仔去免費換機﹐同renew合約沒有什麼關係的。
真係有心短時間內廢3G﹐直接叫班客去門市換機﹐送多部普通的家居電話就可以(唔用時無需交還電話)。


講到尾﹐家居電話就真係只得通話功能﹐你用2G/3G/4G 都係一樣﹐唔會有其他額外服務。
轉4G 做客仔得到的好處﹐就只有受惠 VoLTE/IP Phone 加快撥出打入的接駁時間。


有左CMHK 第一間唔提供2G及3G 服務﹐數記又無VoLTE 白名單問題﹐應該會加快步伐﹐提升頻譜運用的效率﹐提升整個網絡的表現。

TOP

4G收唔到就結界

TOP

4G收唔到就結界
a189252158 發表於 2025-12-17 10:23



    今時今日﹐2G/3G及4G 的覆蓋基本上無分別﹐隨時2G/3G因為投入資源少﹐有機會差過3G。

TOP

本帖最後由 kwongoc_1016 於 2025-12-17 11:18 編輯

4G/5G係同一套設備,2G/3G係另一套,cut左2G/3G,如果壞機基本上直接死台,因為無fallback。其實而家啲機反開2G/3G唔難,又用唔到幾多頻寬,就算韓國日本呢啲5G成熟嘅地方,大台一樣未退3G(Docomo/SKT)。CMHK退哂 2G/3G都係成本因素多。

TOP

本帖最後由 hkfmy 於 2025-12-17 12:24 編輯

回覆 17# kwongoc_1016


    KT逼緊韓國政府26年尾之前將3G頻譜划比5G,DCM 出年3.31斷

TOP

不知中國移動香港終止 2G 服務後,會否把與3香港互換部分1800MHz頻譜?

TOP

不知中國移動香港終止 2G 服務後,會否把與3香港互換部分1800MHz頻譜?  ...
octopusman 發表於 2026-2-14 22:02


應該係受制於頻譜獲指配之頭幾年,唔記得3定5,OFCA唔比互換.
如果互換得到,其實CMHK唔使等到2G停左先做。

TOP