2. 開心大發現.....
原來係 Smartone network 會通話時,不能流動數據上網。

以前一直用月費 HKBN=Smarton ...
jwong2k04 發表於 2025-9-27 11:09


有冇人中移上台plan都係一樣唔可以一邊通話,一邊上網

TOP

有冇人中移上台plan都係一樣唔可以一邊通話,一邊上網
snapshot 發表於 2025-9-27 12:17


我用4g mysim可以

TOP

VGB已經有VoLTE應該可以一邊通話一邊上網個喎

TOP

ValueGB 一直都可以一路data一路call

似係班友仔用雙卡 又唔明咩叫單通/雙通

TOP

我係用iPhone 14 Pro. 唔需要同你拗,ValueGB 你自己試吓就得啦.

FYI - 根據我嘅實測,HKMobi, SoSIM, CMHK 可以一邊通話一邊上網.

TOP

啱啱旋轉網買咗張70GB@$9X

via HKEPC Reader for Android
kwanyan 發表於 2025-7-24 11:57


有個30/9到期啟動既卡賣50蚊

TOP

我用oppo find N3,一向用激卡可以一路講電話一路上網,剛剛試完都無問題,呢個回覆個post就係接通住覆既

TOP

2. 開心大發現.....
原來係 Smartone network 會通話時,不能流動數據上網。

以前一直用月費 HKBN=Smarton ...
jwong2k04 發表於 2025-9-27 11:09


你無開volte,講電話就會跌去3G,激卡有咗volte好耐,你開咗未先?

TOP

我係用iPhone 14 Pro. 唔需要同你拗,ValueGB 你自己試吓就得啦.

FYI - 根據我嘅實測,HKMobi, SoSIM, CMH ...
objective 發表於 2025-9-27 12:19


鬼有人同你拗咩 少個人用仲好啦
好心提你 俾人踢爆唔識嘢就咁
我用緊 Huawei Mate X6

TOP

我用oppo find N3,一向用激卡可以一路講電話一路上網,剛剛試完都無問題,呢個回覆個post就係接通住覆既 ...
NeTZoO 發表於 2025-9-27 12:55



「唔需要同你拗」

TOP