直接買張大中華年卡就得喇...快靚正
唔用本地數據的話...連實名都慳番...響大陸上網又唔洗翻牆

TOP

TOP

香港討論唔犯法,我日日用來上 chatGPT
javacomhk 發表於 2024-7-26 19:20


齋討論完,大陸唔用就得🤭
呢D係咪叫浪費自己時間--討論🤣

TOP

1>自己用緊香港上台Plan附加大陸數據(如有)
2>年卡(Lucky 2 /聯通香港)

TOP

大陸翻牆是違法的,你教人犯法?
asasas999 發表於 2024-7-26 18:46


又唔會坐監 你高調使用就搞你

TOP

sosim $33/5日
然後再買一年10GB $138
平過你每次買$11
jk1399 發表於 2024-7-26 16:45


咁叫平 樓主勁低用量
係鴨記買張幾十蚊年卡 就算

TOP

clash 而家好飄忽... 有時唔得起上來都幾頭痕.. (no whatsapp)
低用量都係年卡穩陣... 但好似我呢啲, 搭車 ...
mcdull 發表於 2024-7-26 18:42


呢個係牆問題 連唔到就要轉SERVER

TOP

so sim can use whatsapp

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢個係牆問題 連唔到就要轉SERVER
千葉涼平 發表於 2024-7-27 14:40



    我自己起 VPS, 而家連套 cloudflare都唔得了....
換IP我會極麻煩...

TOP

本帖最後由 jk1399 於 2024-7-28 02:02 編輯
咁叫平 樓主勁低用量
係鴨記買張幾十蚊年卡 就算
千葉涼平 發表於 2024-7-27 02:39 PM


點為之"勁低"?

當一年返深圳40次, 10GB除返開每次用250MB, 咁都唔算勁低?

一次用10MB? 開下地圖幾分鐘都唔止啦

TOP