我都睇過網頁. 18元只限香港使用. 28元就可以在外地都用到
LaMancha 發表於 2024-1-10 16:11 
係,不過都唔會用嚟去外地打咩電話啦,用whatsapp都可以啦,只係想keep住個電話號碼,因為用咗咁耐,有啲親戚,真係好日都唔聯絡,要搵都唔使大家失去聯絡啫,其實邊度會打吖,三年都打唔到一個,不過,事實上太貴月費,非常無謂。
兩年前叫我續時,都冇咩方法,簽27個月,(唔知點解係27個月)月費228,送部平板,都算嘞,上星期打嚟,話益我,減30蚊個月,即係198,cut咗送平板,當人傻,有冇用都好,慳30蚊個月,咁24個月都係慳720,部平板x米都要13xx啦,咁即係仲要比上次貴咗?唔知佢地諗咩?一百蚊多啲都算,搞到二百蚊出嚟,即係趕埋淨番嗰啲客啫。 |