我用3地鐵經常收唔到, 之前用中移; 中環又係死哂
popo1234 發表於 2023-12-30 11:46


又係得小氣通可以地鐵上到網?地鐵入面玩緊電話嘅每一位乘客都係小氣通用戶?

TOP

和氣和氣。。大家作為消費者應該好開心見到有競爭

唔該曬大家,我會同現有台續兩年,等中移動有地鐵隧道5g覆蓋就一定轉, 始終中移動大灣區真係無敵

TOP

一推就個個台有,但觀乎而家黨鐵用嘅CAS,睇黎等到6G出佢先有都真係講唔埋。

新線、新站用華為月餅盒,呢d有5G先機會高,但好多舊線、舊站仲行緊Comba吸頂天線,甚至再舊式d嘅吸頂天線,呢d站要行5G,工程都幾大。

再講,5G RRU用電咁高,radio room隨時要再加電,又要等,之後黨鐵一定會因為用電量高同含金量高收得好貴

TOP

又係得小氣通可以地鐵上到網?地鐵入面玩緊電話嘅每一位乘客都係小氣通用戶? ...
Linksys999 發表於 2023-12-30 13:04



    我都係用3, 反而地鐵收得好好,完全冇事

TOP

究竟中移動而家喺港鐵隧道有冇5G用?

轉台前一問

謝謝
sengmf 發表於 2023-12-30 00:33



中記真係未試過, 淨係知smt 4g扮5g, 宜家用3, 95%時間都收到5g

TOP

本帖最後由 rickywk 於 2023-12-31 13:22 編輯
中記真係未試過, 淨係知smt 4g扮5g, 宜家用3, 95%時間都收到5g
pandchow77 發表於 2023-12-31 12:59


而家黨鐵月台、隧道全部台都係所謂假5G,由Band 1 DSS refarm出黎

TOP

而家黨鐵月台、隧道全部台都係所謂假5G,由Band 1 DSS refarm出黎
rickywk 發表於 2023-12-31 13:20


N1做5G係個spec有的, 假唔晒,
只不過係現有頻譜重耕再用, 網絡容量並沒有因此增加,
(嚴格講可以透過調整sub-carrier spacing增加少少容量,但好少.)
所以個人認為,呢個所謂5G唔算真正5G.

TOP

恭喜移動香港價低者得投得港鐵tender,起好屬於港鐵資產租俾不同網絡商。

乜國際有標準話n78先係5g,我只係 ...
holdhearted 發表於 2023-12-30 04:14


我都搵唔到CMHK既n78出現在地底站+隧道.

TOP

東九中移室內差,近排常load 空氣,要手動飛航再開番就正常,有啲煩,尤其成日捉棋斷線變咗我輸

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 jd2268 於 2023-12-31 19:16 編輯

回覆 2# Linksys999

CMHK投到MTR N78支標係呢一兩個月既事
投到支標唔等於已經起左哦, 你係咪有野誤會左?

TOP