Linksys999 當前離線
進階會員
我用3地鐵經常收唔到, 之前用中移; 中環又係死哂 popo1234 發表於 2023-12-30 11:46
TOP
sengmf 當前離線
初級會員
rickywk 當前離線
特級會員
pandchow77 當前離線
又係得小氣通可以地鐵上到網?地鐵入面玩緊電話嘅每一位乘客都係小氣通用戶? ... Linksys999 發表於 2023-12-30 13:04
究竟中移動而家喺港鐵隧道有冇5G用? 轉台前一問 謝謝 sengmf 發表於 2023-12-30 00:33
中記真係未試過, 淨係知smt 4g扮5g, 宜家用3, 95%時間都收到5g pandchow77 發表於 2023-12-31 12:59
PN420 當前離線
而家黨鐵月台、隧道全部台都係所謂假5G,由Band 1 DSS refarm出黎 rickywk 發表於 2023-12-31 13:20
恭喜移動香港價低者得投得港鐵tender,起好屬於港鐵資產租俾不同網絡商。 乜國際有標準話n78先係5g,我只係 ... holdhearted 發表於 2023-12-30 04:14
stockmike 當前離線
jd2268 當前離線