w__w 當前離線
進階會員
TOP
13143sing62 當前離線
初級會員
jimie 當前離線
goalsp 當前離線
Louis_gre2 當前離線
通常係短時間內喺唔同省打出電話,所以要真人再驗証,你係咪借咗電話卡俾人 ... jimie 發表於 26/10/2023 13:56
dtom05 當前離線
中級會員
sands 當前離線
因為早期可以用香港身份証實名,現在須重新使用回鄉証實名登記。 13143sing62 發表於 2023-10-26 12:13
回覆 goalsp 騙樓主落營業廳做乜 ? 樓主不是二代証的話,只能去卡號歸屬地的中移攪 ... Louis_gre2 發表於 2023-10-26 14:33
porozo 當前離線
樓主可以透露一下用邊張卡嗎? 有無登記左D咩? SYW 發表於 2023-10-26 09:49