提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你代表SSP 定TrueMove?
LawsonJP 發表於 2023-10-16 15:52


你唔知就咪亂講

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我講緊我見再有人賣廣告
LawsonJP 發表於 2023-10-16 16:03


我咪問邊個囉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我講緊我見再有人賣廣告
LawsonJP 發表於 2023-10-16 16:03


係「再有人」?
佢賣乜廣告?

TOP

想問下但個短期上網plan 用晒之後,係唔係會跳落3G ,直到你上網再增值過買plan先會上返4g

TOP

想問下但個短期上網plan 用晒之後,係唔係會跳落3G ,直到你上網再增值過買plan先會上返4g ...
may285417 發表於 2023-10-18 14:43


唔似有得renew, 3/4/5G  係睇coverage, 速度由佢公司server 控制

TOP

佢所有咭都有話送泰國6GB 30日, 又冇寫幾時完, 去泰國攞呢張有D危
fundive 發表於 2023-10-16 15:45



    我去到日本開卡,先收到 SMS 知道送泰國數據 6GB,有寫明幾時到期嘅,就係我開卡當刻計一個月

去完日本返嚟,當泰國 6GB 數據卡賣返出去,執返 $20,yeah

TOP

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2702593

我啱啱都用呢張去完韓+日整體ok,韓冇test/日89Mbps/港72Mbps,係ping差啲

Btw我之前都話想keep呢張卡,但真係投晒降,希望有keep呢張卡嘅ching幫下手
我試過手機browser/app/電腦,True iService/TrueID不停入咗OTP死胡同,有試入log-in到但一去bill之類又要OTP之後又彈番出去,佢個網絡係幾好但account management點解搞到咁垃圾㗎,上次用dtac一用號碼log-in就即刻睇到晒啲嘢仲用埋餘額買埋data,又清楚又簡單

TOP