我都人仔一卡2號,因為想留住個大6號,養左4-5年
係無得轉去儲值卡亦唔可將個大6號轉台
香港號我已唔用但人仔大6號必須跟住人仔香港號
無法

TOP

講左百幾年唔好用香港上台一卡二, 變相你永世唔比轉台. 仲要驚佢執左...
的起心肝綁過第二張啦, 養到通關後轉會啦.

TOP

我都人仔一卡2號,因為想留住個大6號,養左4-5年
係無得轉去儲值卡亦唔可將個大6號轉台
香港號我已唔 ...
hkd 發表於 2021-4-5 18:14

Ching既一卡兩號月費比緊幾錢?

TOP

回覆 13# nnd

$9+$18(大6號)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  nnd

$9+$18(大6號)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
hkd 發表於 2021-4-5 19:50

之前成5拾幾架
我零通話又唔上網
頂多一年幾個大6短訊
於是走去停台
佢一野減到9+18我又養左係度

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

之前成班人上去聯通總部揾呀「x小姐」實名,諗起都
kwongoc_1016 發表於 2021-4-5 16:23


20150221_003114_HDR-picsay.jpg
駛唔駛搵佢懷免吓

TOP

之前成班人上去聯通總部揾呀「x小姐」實名,諗起都
kwongoc_1016 發表於 2021-4-5 16:23



聯通果張真o月租一卡二,只係去深圳,同埋搞完一次都無手尾跟。

小明卡有師兄上咗唔止一次廣州,真係夠晒煩。
我自己有一張都送咗俾人。

TOP

回覆 16# spriggan


    一早轉左名,之後再影入冊相,唔使再勞煩佢。

TOP

Ching既一卡兩號月費比緊幾錢?
nnd 發表於 2021-4-5 19:43

我嗰張係絕版0月租。
不過擺埋咗一邊,唔知依家是生是死呢?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

本帖最後由 格拉底 於 2021-4-7 06:57 編輯

再養下先啦,遲D返到上去咪岀張最平嘅卡啱,到時一次過轉晒新大陸號碼,點都要煩一次咖啦
唔想煩咪俾9+18囉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP