hkd 當前離線
進階會員
TOP
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
nnd 當前離線
中級會員
我都人仔一卡2號,因為想留住個大6號,養左4-5年 係無得轉去儲值卡亦唔可將個大6號轉台 香港號我已唔 ... hkd 發表於 2021-4-5 18:14
回覆 nnd $9+$18(大6號) via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) hkd 發表於 2021-4-5 19:50
spriggan 當前離線
之前成班人上去聯通總部揾呀「x小姐」實名,諗起都 kwongoc_1016 發表於 2021-4-5 16:23
tp380 當前離線
kwongoc_1016 當前在線
Epc老餅
mdws2002 當前離線
Moderator
Ching既一卡兩號月費比緊幾錢? nnd 發表於 2021-4-5 19:43
格拉底 當前離線
hehehe