回覆  Matt_Leung


    反而係咪手機接收差? 我上年7月開始用
電子廢物 發表於 2021-3-26 00:32

我用其他台好正常,用返佢個4G反而仲快過5G

TOP

覺得CSL同3HK 5G好過CMHK

TOP

國家級任務,建立智慧城市

TOP

個ping好低

TOP

覺得CSL同3HK 5G好過CMHK
xiaopei 發表於 2021-3-26 10:16

係, 仲幾多地方收到

TOP

今日發現到港鐵到銅鑼灣站附近鐵路隧道,到月台都有5G訊號
速度都叫正正常常~  
...
電子廢物 發表於 2021-3-25 09:36

之前見人POST 過, 唔同台既5G係MTR 個SPEED 都幾大分別
https://ezone.ulifestyle.com.hk/article/2893531

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今朝搭地鐵測試,由北角至荔景經旺角,
除了在長沙灣及荔枝角找到N1(424130)的手影外,
整段路就找不到任何NR的蹤影。

TOP

本帖最後由 電子廢物 於 2021-3-28 21:00 編輯

我都搵唔到N1訊號,我估佢都係用返LTE頻譜升級上5G
IMG_20210328_205757.jpg

TOP

個個台差唔多做完佢先開始做

TOP