Matt_Leung 當前離線
R.A.P
中級會員
回覆 Matt_Leung 反而係咪手機接收差? 我上年7月開始用 電子廢物 發表於 2021-3-26 00:32
TOP
xiaopei 當前離線
初級會員
ze123 當前離線
冰寒壁壘
進階會員
ricky1992 當前離線
shukfam 當前離線
覺得CSL同3HK 5G好過CMHK xiaopei 發表於 2021-3-26 10:16
牧如生 當前離線
今日發現到港鐵到銅鑼灣站附近鐵路隧道,到月台都有5G訊號 速度都叫正正常常~ ... 電子廢物 發表於 2021-3-25 09:36
Godsson 當前離線
Banned
PN420 當前在線
電子廢物 當前離線
aaaaabhk 當前離線