我試過用3 ,過左期3個禮拜,無晒訊號,想充值都唔得
ben6000 發表於 2011-9-8 14:59



    打上hotline

TOP

剛剛自己試左, 我有張鴨記買$8的3儲值咭, 上星期到期, 過期後仍然可以打上Hotline, 不過會話張卡過左期, 叫 ...
vita2009 發表於 2011-9-13 10:55



    乜衫有廿蚊增值券咩,我以為淨係 csl 先有。

TOP

剛剛自己試左, 我有張鴨記買$8的3儲值咭, 上星期到期, 過期後仍然可以打上Hotline, 不過會話張卡過左期, 叫你買過張!  琴日買左張$20蚊增值卷, 增值後原本的餘額仍然係到, 再由今日起延長180日! vita2009 發表於 2011-9-13 10:55


乜3原來有$20增值卷,仲可以延長180日。

TOP

買過3隻!

3 add-value card.jpg (75.3 KB)

3 add-value card.jpg

TOP

買過3隻!
Thermo 發表於 2011-9-21 18:25


我諗呢啲門市都未必有得賣。

TOP

乜3原來有$20增值卷,仲可以延長180日。
post 發表於 2011-9-21 10:40


有好多平野都係淨係得菲律賓文版
去環球問下應該無壞

TOP

我諗呢啲門市都未必有得賣。
post 發表於 2011-9-23 20:12


全部鴨記買!

TOP

人地好多都係講到明, 你果 d 面額有效期係幾多
多數最多係 180 日

你 2011 年 1 月 1 日入左 $180
同年 6 月 31 之前, 就算你再入錢
果 $180 又未用晒, 未用晒既錢過左 6 月 31 就會自動無左

TOP

我張people過左一日期,再增值,無晒原來D錢

TOP