cumlaude 當前離線
進階會員
識玩HELLO但係番大陸唔用大陸卡 bbsunny 發表於 2015-7-3 22:41
TOP
jbnlok 當前離線
bbsunny 當前離線
有啲嘢要求真然後自己去分別點用及幾時用嘅,唔係只會跟大隊見多人用多人講嘅就有著數以為梗啱自 ... jbnlok 發表於 2015-7-3 23:14
timothychu 當前離線
Moderator
即係有可能Hello 7月開新卡有7日2gb送了啊 (Sent from HKEPC iPad app) jbnlok 發表於 2015-7-3 22:00
今日打去屯門問過, 職員話無貨! idos601 發表於 2015-7-3 18:58
r34 當前離線
中級會員
回覆 timothychu 請問你係邊到買 hello 紅卡 ? r34 發表於 2015-7-4 10:34
ckleung0923 當前離線
以前買落既存貨. timothychu 發表於 2015-7-4 10:58
我剛開了一張 hello 非 mnp 紅卡, 真係有 2GB 送。 同埋真係有 LTE. timothychu 發表於 2015-7-4 10:18