識玩HELLO但係番大陸唔用大陸卡
bbsunny 發表於 2015-7-3 22:41


我沒有打算用  Hello 卡漫遊大陸,我了解定先,睇下貴唔貴,以備不時之需遮。

TOP

識玩HELLO但係番大陸唔用大陸卡
bbsunny 發表於 2015-7-3 22:41

有啲嘢要求真然後自己去分別點用及幾時用嘅,唔係只會跟大隊見多人用多人講嘅就有著數以為梗啱自己用所以我見師兄你啲回貼都出現好多吓喎!我都係up得出就up師兄唔好又啊!



(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

有啲嘢要求真然後自己去分別點用及幾時用嘅,唔係只會跟大隊見多人用多人講嘅就有著數以為梗啱自 ...
jbnlok 發表於 2015-7-3 23:14



    伏係要試架btw1卡兩號同hehe雖然有可恨之處但係可愛之處多啲,哩個係又愛又恨哩啲先唔用得

TOP

即係有可能Hello 7月開新卡有7日2gb送了啊

(Sent from HKEPC iPad app)
jbnlok 發表於 2015-7-3 22:00


多謝師姐提醒,今個月新開既 hello 卡
都可能有 2GB 送

想睇下有冇師兄師姐有此經驗?

TOP

今日打去屯門問過, 職員話無貨!
idos601 發表於 2015-7-3 18:58

入返正題免中伏

噢!屯門已無貨!師兄可以考慮去上水,屯門去上水近過出九龍。上水可以留貨的!

(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

我剛開了一張 hello 非 mnp 紅卡,
真係有 2GB 送。
同埋真係有 LTE.

20150704_2.png

TOP

回覆 186# timothychu


   


請問你係邊到買 hello 紅卡 ?

TOP

回覆  timothychu


   


請問你係邊到買 hello 紅卡 ?
r34 發表於 2015-7-4 10:34


以前買落既存貨.

TOP

以前買落既存貨.
timothychu 發表於 2015-7-4 10:58

弓起師兄抽中閃卡。
最衰2g用得7日
我都仲有存貨,逐張開夠用個幾月/10Gb

TOP

我剛開了一張 hello 非 mnp 紅卡,
真係有 2GB 送。
同埋真係有 LTE.
timothychu 發表於 2015-7-4 10:18

齊齊慶賀閃卡再現

TOP