各位CHING有冇4G旦推介,謝謝

TOP

回覆  Jazz
My experience
clkam 發表於 2014-12-29 16:26



    謝ching

TOP

我諗係需要對資料

"成功獲日日賞$50的會員請於上述期內帶同獲獎賞的會員八達通到任何八達通日日賞服 ...
pekepeke 發表於 2014-12-29 16:56

八達通日日賞服務站好似係部機黎

TOP

各位CHING有冇4G旦推介,謝謝
clkam 發表於 2014-12-29 17:09

不論平價、貴價,華為都會比較穩定
以下呢隻蛋會對應大部份既 3G/4G bands

Huawei E5375



我自己就用左呢個4G蛋18個月喇,我貪佢有一個差座,平時喺屋企就放喺個座度,一路差電一路用,要出街就攞出黎,好方便,鋼琴黑自己感覺靚啲,而家仲用緊黎放呢張 7-11 八達通咭

DSC_0065.JPG

DSC_0066.JPG

不過要提醒一下,一般蛋都係得幾個鐘頭電力,如果要長時間使用,記得要帶尿袋

TOP

八達通日日賞服務站好似係部機黎
Johnny1988 發表於 2014-12-29 21:51


係呀!
日日賞服務站係機器黎咖

我講要用黎對資料係當你有機會報失時用
我自己都用左日日賞好多年,而家仲有幾百蚊未用,以前快圖美同埋有啲商戶可以用一蚊換野,不過而家就少左嚕

TOP

未用過蛋, 想問下買隻蛋好定買部紅米碌4G抵?

TOP

真啲嗎?

等我得閒try try
pekepeke 發表於 2014-12-29 17:07

岩岩試左張卡未啓動都可以用八達通功能

TOP

回覆 184# pekepeke

Ching, 個黑色旦好靚仔,是什麼型號?

TOP

回覆 187# Johnny1988

咁請問电話voice部份會唔會啟動?會唔會開始每月減$2?

TOP

岩岩試左張卡未啓動都可以用八達通功能
Johnny1988 發表於 2014-12-30 17:52


    用飛行模式?避免activate電話卡?

TOP