jbnlok 當前離線
進階會員
回復 jbnlok 記得之前有ching提過hehe, 用哂送嘅分鐘之後,再用多30分鐘,打後都係扣$0.06/min, 懷疑第3 ... ckleung0923 發表於 2015-7-3 10:07
TOP
飛云123 當前離線
idos601 當前離線
中級會員
#1修訂咗你應該睇得明嘞掛 jbnlok 發表於 2015-7-3 11:13
想問下可否帶現有Hemat卡去做MNP? 定係一定要去到同佢出張新既hemat卡? 飛云123 發表於 2015-7-3 14:37
hkcslcmcc 當前離線
cumlaude 當前離線
http://www.hkcsl.com/en/PCCW-HKT-Hello-Philippines-Connect/ fxffx 發表於 2015-7-1 20:14
今日原訂 12:00 - 14:00 轉台,舊台差不多12點無訊號,Hello要等到 14:40先用得 轉台都有$10送 + 2GB/7 ... hkcslcmcc 發表於 2015-7-3 20:59