你户口系米冇錢俾佢扣2元或6元呢?
liyee 發表於 2016-8-18 18:51



仲有 ¥33個幾

TOP

本帖最後由 abc2012 於 2016-8-19 08:18 編輯
啫係唔係"真''零月租咁解
不過扣完又有得回。
"如果"日後唔回就GG鳥 ...
lasally 發表於 2016-8-18 19:45



但用左好多個月,之前都冇收過呢種短訊通知。
怕佢無啦啦開左乜野咋

TOP

乜而家唔係可以網上做實名咩?

IMG-20160822-WA0000.jpg

TOP

試吓咪知曪

TOP

我嗰張已實名冇得試
有冇其他師兄試過?

TOP

依家d從化卡係舊卡,基本已被“預實名”,已無法網上實名,要去門市搞

TOP

上星期我用另一個ddns 連到,用pptp 無加密一樣 block 左Facebook,  但epc,  yahoo 新聞就過到

TOP

我想問如果上年o係淘寶買o左張中移動從化卡
但到而家都未實名
咁張卡仲用唔用到呢?

TOP

回覆 1666# 格拉底

唔該師兄
咁深圳有冇得搞呢?

TOP

回覆  格拉底

唔該師兄
咁深圳有冇得搞呢?
oneonewe 發表於 2016-8-22 09:30


    有啊,最岀名東門太陽廣場

TOP