abc2012 當前離線
中級會員
你户口系米冇錢俾佢扣2元或6元呢? liyee 發表於 2016-8-18 18:51
TOP
啫係唔係"真''零月租咁解 不過扣完又有得回。 "如果"日後唔回就GG鳥 ... lasally 發表於 2016-8-18 19:45
oneonewe 當前離線
wukw 當前離線
進階會員
格拉底 當前離線
hehehe
law_chiw 當前離線
回覆 格拉底 唔該師兄 咁深圳有冇得搞呢? oneonewe 發表於 2016-8-22 09:30