問題係
人哋話 424 係省內
600 要省外才用到。
所以, 如果唔離開省, 就只有424MB
¥10只有424在廣東省用 ...
suiyan 發表於 2016-7-26 01:11

應該全國流量一様可以喺廣東省內用,因為聯通都係咁計
如果好似你咁講,移動咪即係分裂國家,廣東省並不屬於中國

TOP

本帖最後由 Botti 於 2016-7-26 09:06 編輯

回覆 1598# suiyan
回覆 1601# wukw

用過
廣省內 1G (600+424 = 1024)
省外 600.

我響廣州買過來睇波, 用左 9xxM, 無扣 extra 錢
印象中有次北京好似用到 5xxM 有短訊通知

TOP

廣州實名後,佢地D服務員話分別係補卡方便D,吾需要5個來電記錄証明,好D,穩陣D
我上次補卡及換卡都是兩蚊 ...
poseidon 發表於 2016-7-24 15:33



移動只係收$2咁好,上次上深圳聯通換卡,佢收我$20。

TOP

響營業廳,首次換4G卡係免費,經銷商d鋪就唔知啦

TOP

問題係
人哋話 424 係省內
600 要省外才用到。
所以, 如果唔離開省, 就只有424MB
¥10只有424在廣東省用 ...
suiyan 發表於 2016-7-26 01:11



    邊到人地講?

TOP

移動只係收$2咁好,上次上深圳聯通換卡,佢收我$20。
mdws2002 發表於 2016-7-26 09:31



    聯通不嬲都係20蚊

TOP

聯通不嬲都係20蚊
stta800 發表於 2016-7-26 11:00

你錯了,聯通從化卡喺廣州換三合一卡只係收 ¥5
不過 ••• 換完卡得番 2G Edge 上網

TOP

邊到人地講?
stta800 發表於 2016-7-26 10:59


應該係距自己訓覺時,幻想出來的

TOP

再問。
7日1GB ¥10
3個鐘用晒1GB. 有無得再買。 定係要7日後先可以買??

TOP

我张从化卡係深圳换完都係無法係香港发短讯。係深圳发就無问题,係香港收短信係無问题,只係发唔出短信。有無边位大大同我一様?

TOP