有時好麻煩,無得用,今個月頭7月1號早上想申請,見唔到有,過左兩日先見到
即時用東莞毛+an機一起 ...
7喜 發表於 2016-7-6 21:10



    咁人地寫明到6月30咁正常都會係6月30之前買,除非真係要7月1用到7月9

TOP

開銀行戶口搞了幾耐?
youhello507 發表於 2016-7-5 17:50

都搞咗一粒鐘有多,不過唔申請網上銀行會快好多

TOP

有人話中國聯通一卡兩號零月費果張登記不到12306, 都唔係的
cct1978 發表於 2016-7-5 23:19

香港版及深圳版在香港 12306 雙向核驗失敗,收不到或發不到短訊。在深圳,香港版失敗,深圳版成功。大學生那張成功。

via HKEPC Reader for Android

TOP

香港版未試過喎

TOP

我有一張大學生卡應是二次放号。在12306登记時,说你的手机号已被註册,不能使用。有冇師兄有經驗如何解决。

via HKEPC Reader for Android

TOP

東門太陽廣場 禮拜日開幾點牙

TOP

我有一張大學生卡應是二次放号。在12306登记時,说你的手机号已被註册,不能使用。有冇師兄有經驗如何解决 ...
ffdsf 發表於 2016-7-9 19:57

淘過另一張

TOP

重要你靓no+去了實名

via HKEPC Reader for Android

TOP

我有一張大學生卡應是二次放号。在12306登记時,说你的手机号已被註册,不能使用。有冇師兄有經驗如何解决 ...
ffdsf 發表於 2016-7-9 19:57


之前又話你張大學生卡成功嘅



香港版及深圳版在香港 12306 雙向核驗失敗,收不到或發不到短訊。在深圳,香港版失敗,深圳版成功。大學 ...
ffdsf 發表於 2016-7-7 07:32

TOP

買了兩張

via HKEPC Reader for Android

TOP