wahaha9779 當前離線
中級會員
TOP
Towai2233 當前離線
格拉底 當前離線
hehehe
進階會員
請問一下,肥花賣緊既呢張增值卷可唔可以用黎充數賓卡?重會唔會有10%送? 如果有,既係用$45 買$55 WO, ... Towai2233 發表於 2017-2-18 22:09
jbnlok 當前離線
Upset 當前離線
初級會員
請問各位, 藍田/觀塘區買hehe or 數賓又有無平? 我只知德田商場有賣hehe, 但正價,多買都無得平 ... Towai2233 發表於 2017-2-18 08:42
旺 當前離線
PangDeng 當前離線
今日托人過開海去西灣河志X想話買 HeHe 點知冇貨 wukw 發表於 2017-2-4 22:26
vwethk 當前離線
剛剛係環球買左半日4G增值券,$49@(5張起$48) HEHE都有,$48@ Towai2233 發表於 2017-2-21 14:35
望月小妖 當前離線
姑姑!要相信過兒會長大!
星期一去志X點知冇開門, 門口寫住是星期三休息的... 昨天再去, 有開門, 買了兩張hehe卡 每張$33.... 好 ... PangDeng 發表於 2017-2-22 13:11