包膠, 今次HELLO 啟動可以係AM

Thank you for using Hello Prepaid SIM Card service. Your mobile accoun ...
貧果 發表於 2016-12-21 04:24


個電話no好靚喎  

TOP

上次我係去荃灣MNP,佢話得2合1綠卡,冇紅
想問下綠卡有冇出過3合1?

thank you ...
7285 發表於 2016-12-20 09:12



    小弟早幾日去左沙咀道間CSL做MNP
佢話得印二合一卡結果照做
話左出年1月幾號先轉台
可以去邊間換三合一卡架? 未轉台前換定先又得唔得?

TOP

包膠, 今次HELLO 啟動可以係AM

Thank you for using Hello Prepaid SIM Card service. Your mobile accoun ...
貧果 發表於 2016-12-21 04:24

8字頭mobile懵盛盛

via HKEPC Reader for Android

TOP

想問下有冇師兄師姐成功由聯通跨境王MNP 去hello?
golfmichael 發表於 2016-12-18 21:00



    有,聯通跨境王今年年頭轉過一個香港號碼到hello

TOP

有,聯通跨境王今年年頭轉過一個香港號碼到hello
ttss 發表於 2016-12-21 12:16


    謝謝師兄!

TOP

8字頭mobile懵盛盛  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2016-12-21 12:12

仲要頭尾掉轉

TOP

我用緊綠卡三合一卡,電話只有3G,正常?
sena123 發表於 2016-12-20 17:51

打電話係3g, 4g淨係上網

via HKEPC Reader for Android

TOP

打電話係3g, 4g淨係上網

via HKEPC Reader for Android
taison 發表於 2016-12-21 20:58



    OIC,THX

TOP

8字頭mobile懵盛盛  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2016-12-21 12:12



    你又笑人地懵盛盛。   

TOP

你又笑人地懵盛盛。
貧果 發表於 2016-12-21 21:29

見過你話自己懵盛盛x2喎

via HKEPC Reader for Android

TOP