ko258 當前離線
初級會員
包膠, 今次HELLO 啟動可以係AM Thank you for using Hello Prepaid SIM Card service. Your mobile accoun ... 貧果 發表於 2016-12-21 04:24
TOP
靚仔007 當前離線
進階會員
上次我係去荃灣MNP,佢話得2合1綠卡,冇紅 想問下綠卡有冇出過3合1? thank you ... 7285 發表於 2016-12-20 09:12
se126 當前離線
ttss 當前離線
中級會員
想問下有冇師兄師姐成功由聯通跨境王MNP 去hello? golfmichael 發表於 2016-12-18 21:00
golfmichael 當前在線
有,聯通跨境王今年年頭轉過一個香港號碼到hello ttss 發表於 2016-12-21 12:16
martinnitram 當前離線
8字頭mobile懵盛盛 via HKEPC Reader for Android se126 發表於 2016-12-21 12:12
taison 當前離線
我用緊綠卡三合一卡,電話只有3G,正常? sena123 發表於 2016-12-20 17:51
sena123 當前離線
打電話係3g, 4g淨係上網 via HKEPC Reader for Android taison 發表於 2016-12-21 20:58
貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48
你又笑人地懵盛盛。 貧果 發表於 2016-12-21 21:29