在本港,我試過用Wi-Fi call通話,但係佢都會扣通話分鐘,即時話佢亦都可能要正常收費。 ...
ccxcc 發表於 2022-4-25 09:49



    Wi-Fi call通話,   一定係會扣番分鐘, 幾時會話過會有免費?

TOP

Wifi Call 正常係會扣通話分鐘的. 如果無開PLAN, 就會逐分鐘計錢.
只係如果你能夠喺外國都開得到Wifi Cal ...
blueLakH 發表於 2022-4-25 09:59


好似話咁樣行得通    喺香港    臨上飛機前開     飛行模式      跟住開埋wi-fi call.
去到外地上網    就可以用wi-ficall
但中途不可以轉用返電話漫遊網絡      否則佢會知道你喺外地      之後再開wi-ficall 都係用唔到.

不過而家真係好少人會咁樣搞啦     因為大家都用whatsapp wechat嚟通話啦, 除非要聯絡嗰條友   一定係用傳統電話

TOP

好似話咁樣行得通    喺香港    臨上飛機前開     飛行模式      跟住開埋wi-fi call.
去到外地上網     ...
FT907 發表於 2022-4-26 09:57



一般真係少用。不過上次試過旅行唔見信用卡,好在用大法打返來報失。唔係都幾煩。

不過而家部分卡有得APP 即時停卡,又會好好多。

TOP

好似話咁樣行得通    喺香港    臨上飛機前開     飛行模式      跟住開埋wi-fi call.
去到外地上網     ...
FT907 發表於 2022-4-26 09:57

我都考古左好耐. 好多帥兄有唔同的見解.
有一個師兄話其實如果你識攪, 係唔需要理會上機前後做D乜, 同埋GPS開唔開.
又有D師兄話唔同台又會有唔同. 有D鬆D, 有D緊D.
所以我都未掌握到係點.
如果去到外國長期只能用飛行模式, 咁就無乜用, 因無得收SMS.

TOP

我都考古左好耐. 好多帥兄有唔同的見解.
有一個師兄話其實如果你識攪, 係唔需要理會上機前後做D乜, 同埋GP ...
blueLakH 發表於 2022-4-26 10:13



如果IPHONE,上機前轉飛機模式,落機後駁到 香港IP 的 WIFI 就可以開得返 WIFI CALL。只要唔駁當地網絡商的手機信號就得。開埋GPS 都好似無問題的。 ANDROID 就好似話唔得,好難搞。

另印象中   WIFI CALL 期間應該收到 SMS 的。

TOP

如果IPHONE,上機前轉飛機模式,落機後駁到 香港IP 的 WIFI 就可以開得返 WIFI CALL。只要唔駁當地網絡 ...
tp380 發表於 2022-4-26 10:18

師兄你講一講又好似係, WIFI CALL 係收到SMS的.

師兄你知唔知如果駁過當地網絡的話, 係唔係就點整都駁唔返WIFI CALL?
我好似見過有人話其實都係"如果你識整, 就點都會駁得返WIFI CALL"... (但個問題係: 我唔識整)

TOP

師兄你講一講又好似係, WIFI CALL 係收到SMS的.

師兄你知唔知如果駁過當地網絡的話, 係唔係就點整都駁唔 ...
blueLakH 發表於 2022-4-26 11:04



我都係唔識整的。
試過駁過後要隔一段時間之後先得返。上次試過要第二日先有返。

TOP

我都係唔識整的。
試過駁過後要隔一段時間之後先得返。上次試過要第二日先有返。 ...
tp380 發表於 2022-4-26 11:11

係咪iphone只要飛行模式+香港IP wifi就駁得返?

TOP

請問各位師兄,如果遺失手提電話,要去直銷店補領返新儲值咭,之前用開嘅pan同儲值内嘅儲值金額,會唔會延續落新咭度?

TOP

請問各位師兄,如果遺失手提電話,要去直銷店補領返新儲值咭,之前用開嘅pan同儲值内嘅儲值金額,會唔會延 ...
ccxcc 發表於 2022-4-26 22:43


https://www.hkcsl.com/tc/prepaid-sim-general-tnc/

第4.5項有寫

TOP