FT907 當前離線
進階會員
在本港,我試過用Wi-Fi call通話,但係佢都會扣通話分鐘,即時話佢亦都可能要正常收費。 ... ccxcc 發表於 2022-4-25 09:49
TOP
Wifi Call 正常係會扣通話分鐘的. 如果無開PLAN, 就會逐分鐘計錢. 只係如果你能夠喺外國都開得到Wifi Cal ... blueLakH 發表於 2022-4-25 09:59
tp380 當前離線
好似話咁樣行得通 喺香港 臨上飛機前開 飛行模式 跟住開埋wi-fi call. 去到外地上網 ... FT907 發表於 2022-4-26 09:57
blueLakH 當前離線
我都考古左好耐. 好多帥兄有唔同的見解. 有一個師兄話其實如果你識攪, 係唔需要理會上機前後做D乜, 同埋GP ... blueLakH 發表於 2022-4-26 10:13
如果IPHONE,上機前轉飛機模式,落機後駁到 香港IP 的 WIFI 就可以開得返 WIFI CALL。只要唔駁當地網絡 ... tp380 發表於 2022-4-26 10:18
師兄你講一講又好似係, WIFI CALL 係收到SMS的. 師兄你知唔知如果駁過當地網絡的話, 係唔係就點整都駁唔 ... blueLakH 發表於 2022-4-26 11:04
s2140091 當前離線
我都係唔識整的。 試過駁過後要隔一段時間之後先得返。上次試過要第二日先有返。 ... tp380 發表於 2022-4-26 11:11
ccxcc 當前離線
初級會員
請問各位師兄,如果遺失手提電話,要去直銷店補領返新儲值咭,之前用開嘅pan同儲值内嘅儲值金額,會唔會延 ... ccxcc 發表於 2022-4-26 22:43