呢個PO屎吾係講 hello 咩,典解講左卡巴人

TOP

唉。 去咗幾間CSL shop 仲未搵到port in 白咭

TOP

唉。 去咗幾間CSL shop 仲未搵到port in 白咭
rhino 發表於 2016-12-17 01:04


去左邊幾間呀?
我仲想明天去旺角MNP添

TOP

唉。 去咗幾間CSL shop 仲未搵到port in 白咭
rhino 發表於 2016-12-17 01:04


師兄巧有決心入白卡喎

TOP

唉。 去咗幾間CSL shop 仲未搵到port in 白咭
rhino 發表於 2016-12-17 01:04

我有一張白咭未用,但mnp完得3G,要再轉4G咭先有4G....

via HKEPC Reader for Android

TOP

白咭係咪都係在市買?
係咪可以祇買咭唔做mnp

TOP

白咭係咪都係在市買?
係咪可以祇買咭唔做mnp
boyman 發表於 2016-12-17 08:18


三月合約完, 想二月 Port in, 是否要先買定白咭較安全 ? 可以在邊處買, 賣幾錢 ?
住近銅鑼灣
請指点, 謝謝

TOP

我有一張白咭未用,但mnp完得3G,要再轉4G咭先有4G....

via HKEPC Reader for Android
bababa1hk 發表於 2016-12-17 07:00



    C Hing 留比我吖.    PM傾

TOP

白咭係咪都係在市買?
係咪可以祇買咭唔做mnp
boyman 發表於 2016-12-17 08:18



    話喺指定分店有售, 不過問親都係答冇貨

TOP

去左邊幾間呀?
我仲想明天去旺角MNP添
貧果 發表於 2016-12-17 01:06



    旺角丶沙田丶屯門

TOP