格拉底 當前離線
hehehe
進階會員
回覆 pnp1010 我都見到了,但這個速度是3G or 4G 呢? 國大代表 發表於 2016-6-20 21:25
TOP
國大代表 當前離線
中級會員
lailailai 當前離線
cct1978 當前離線
kklam 當前離線
大學生果邊有D, 10蚊咭 cct1978 發表於 2016-6-20 23:03
DeathSon 當前離線
特級會員
佢話每張平10蚊喎 唔係10蚊張! kklam 發表於 2016-6-20 23:33
回覆 lailailai 我都吾知自己張卡開通4G未,不過我在移動鋪換了張細卡,吾知會否開通了 ... 國大代表 發表於 2016-6-20 23:29
Botti 當前離線
平10蚊我就唔買了 開唔番張卡就好笑 DeathSon 發表於 2016-6-21 02:26