本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-4 21:56 編輯
聯通香港cs好正,我報返15年開跨境王儲值卡係用PCCW
CS死都話係用3hk無轉過,好野     :sh ...
jd2268 發表於 2024-11-4 21:09

以前是互通的,3HK和PCCW一直都可以來回切換的
不過現在沒有了
現在是要上台,才可以打上聯通客服切換。
其實PCCW那個網好差的,有的用3HK已經很不錯了。
我認真講一句,我都想要返以前過聯通香港至少以前個聯通香港有一卡两號(儲值卡)😭😭😭
But 我不想要Cuniq HK品牌,我要UNICOM HK,是hk.chinaunicom.com不是cuniq.com
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

宜家聯通/移動會出返一卡兩號儲值卡的機會好微。

TOP

回覆  Jacky_Tang


你講起我又記得啦。

以前試過係登入到內地係系統查到詳細通話記錄的。
仲有人用來 SE ...
tp380 發表於 2024-11-4 15:55


係..我都記得以前係大陸聯通官網用大陸號係登入到...之後唔得..但充值我早兩三年前用人仔充大陸號係充到既..但匯率問題依家一直用港幣充..

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-5 11:31 編輯
係..我都記得以前係大陸聯通官網用大陸號係登入到...之後唔得..但充值我早兩三年前用人仔充大陸號係充到 ...
白羊 發表於 2024-11-5 09:35

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(15198).jpg
對的,現在號碼已經不存在…

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

我用如意中港通11月初可接收4g.近日開機只能收3g.已手動搜尋. 上網問客服.要開通上網先可用4g.有冇ching 是相同問題

TOP

我今晚返去,見證下12月1日係咪打到

via HKEPC Reader for Android

TOP

我今晚返去,見證下12月1日係咪打到

via HKEPC Reader for Android
wkng85 發表於 2024-11-30 10:25

Ching 你手機是不是仍然收4g,冇開通數據, 如是.我打上客服再問下.

TOP

一係有4G信號,不能通話,短訊能收
數據無用佢因為貴

via HKEPC Reader for Android

TOP

剛剛係華強試打電話,都係得3g 沒有votel

TOP

我用如意中港通11月初可接收4g.近日開機只能收3g.已手動搜尋. 上網問客服.要開通上網先可用4g.有冇ching 是 ...
大和 發表於 2024-11-28 08:46

要開通上網?有廿五蚊上網就開通上網 難道不是上網咩,大陸公司公關真係垃圾

TOP