kklam 當前在線
中級會員
各位兄弟,家下我買口左張中移從化卡,係香港打到電話,收到短訊,但係上唔到網。係唔係要開通數據漫遊?要 ... knowell 發表於 2016-6-16 11:18
TOP
stta800 當前離線
進階會員
chris230725 當前離線
買張本地卡好過啦 stta800 發表於 2016-6-16 12:38
睇你點諗lor 香港一卡兩號 買都要七十幾 每個月仲要俾十幾蚊月費 零用租都係一次過俾一百幾人仔同實名番 ... chris230725 發表於 2016-6-16 13:52
SYW 當前離線
講緊用呢張卡係香港上網 stta800 發表於 2016-6-16 14:06
WING1888 當前離線
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
國大代表 當前離線
pnp1010 當前離線
kin30624770 當前離線