ppp2 當前離線
中級會員
TOP
lok2007 當前離線
進階會員
回覆 lok2007 要淘喎 kwongoc_1016 發表於 2015-7-23 19:22
taison 當前離線
我上個月落咗地獄,尋晚續咗$98都仲係得0.1mb 閻羅王唔放人 lok2007 發表於 2015-7-23 09:57
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
easygoHK 當前離線
fxffx 當前離線
哩張咭主力轉返話音好啲,數據另有出路。 kwongoc_1016 發表於 2015-7-23 23:40
leotwh 當前離線
初級會員
rr24314 當前離線
h9317784 當前離線
回覆 ppp2 你張卡還有1GB 送嗎? 見優惠日子都過期 easygoHK 發表於 2015-7-24 11:33
nokia_5210 當前離線
nokia_6120C
剛剛喺荃灣出卡,仲有 1GB 送。 h9317784 發表於 2015-7-25 18:44