xperiac2014 當前離線
進階會員
以前epc有人響交易區放白卡 jbnlok 發表於 2016-12-8 19:27
TOP
rhino 當前離線
第日你自備埋白卡去門市叫職員幫你搞佢仲唔順氣喎 jbnlok 發表於 2016-12-8 19:23
nozomiHK 當前離線
中級會員
wukw 當前離線
回覆 wukw [/b 第一Post請更新,荃灣店已遷往: 沙咀道260-276號廣發大廈地下6號舖及閣樓 ... nozomiHK 發表於 2016-12-10 09:31
taison 當前離線
報告吓先,啱啱喺沙田廣場 MNP 咗一張 CMHK 儲值卡去 Hello 紅卡 姐姐仔話 11號下午轉,有冇三日咁快啊 ... wukw 發表於 2016-12-8 12:34
jbnlok 當前離線
多謝師兄提供,其實沙田廣場都搬咗。 另外轉錢 code 都轉埋跟 Hemat 一樣,有空會一併 update :loveliness ... wukw 發表於 2016-12-10 10:02
唔該曬師兄 via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone jbnlok 發表於 2016-12-10 11:38
se126 當前離線
師姐,已經根據 更新咗分店地址及電話 wukw 發表於 2016-12-10 13:26
回復 wukw *101# *109# 都用到 via HKEPC Reader for Android se126 發表於 2016-12-10 14:19