以前epc有人響交易區放白卡
jbnlok 發表於 2016-12-8 19:27



    我買過啦!! 如果覺得俾多$20人袋唔抵既.....咪自己去門市碰運氣羅!!!

P.S. 由2015年5月1日起,法定最低工資水平由每小時30元提高至每小時32.5元。

TOP

第日你自備埋白卡去門市叫職員幫你搞佢仲唔順氣喎
jbnlok 發表於 2016-12-8 19:23



    上個月尾搞咗一次,都係去到比張白咭職員就得。

TOP

回覆 1# wukw [/b

第一Post請更新,荃灣店已遷往:
沙咀道260-276號廣發大廈地下6號舖及閣樓

TOP

回覆  wukw [/b

第一Post請更新,荃灣店已遷往:
沙咀道260-276號廣發大廈地下6號舖及閣樓 ...
nozomiHK 發表於 2016-12-10 09:31

多謝師兄提供,其實沙田廣場都搬咗。
另外轉錢 code 都轉埋跟 Hemat 一樣,有空會一併 update

TOP

報告吓先,啱啱喺沙田廣場 MNP 咗一張 CMHK 儲值卡去 Hello 紅卡
姐姐仔話 11號下午轉,有冇三日咁快啊 ...
wukw 發表於 2016-12-8 12:34

可能呢排少人轉,最近轉左張去cmhk都係三日

via HKEPC Reader for Android

TOP

多謝師兄提供,其實沙田廣場都搬咗。
另外轉錢 code 都轉埋跟 Hemat 一樣,有空會一併 update :loveliness ...
wukw 發表於 2016-12-10 10:02


   
唔該曬師兄

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

唔該曬師兄  

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone
jbnlok 發表於 2016-12-10 11:38

師姐,已經根據 網上資料 更新咗分店地址及電話

TOP

回復 1317 #wukw

*101#
*109#
都用到

via HKEPC Reader for Android

TOP

師姐,已經根據  更新咗分店地址及電話
wukw 發表於 2016-12-10 13:26


唔該曬好人屎...事...師兄

TOP

回復 wukw

*101#
*109#
都用到  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2016-12-10 14:19


又係要明嘅始終會明嗰啲牙

TOP