請問wechat錢包點充值, 有大陸卡, 但佢話“交易異常”, 之後要我入姓名. 常用qq號. 常用wechat號, 一定要入晒3個資料. 但入晒都唔得. 係要點搞呢?

TOP

check緊, 我3張卡到mark住已實名登記。
我上去辦理實名, 會唔會就係轉名過戶 ...
suiyan 發表於 2016-6-3 09:53
咁執著做乜,總之去到同佢講實名就明㗎喇

TOP

我怕就係原來佢係同我網上自己fill in一樣。 自己入 和親身去係一樣。

TOP

其實深圳有無可能轉micro card or nano card
之前收到sms 話可以異地升級


但唔肯定係要上埋月費定不用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

要去返你個間銀行去申請,即使你輸入既資料正確都用唔到
我用緊工行,現場申請(即係確認你國內手機 ...
7喜 發表於 2016-6-3 17:42


    我已經駁定左銀行卡架啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁奇怪,未試過咁樣喎

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
7喜 發表於 2016-6-3 18:05





   


有冇人係咁???
難道wechat要實名?!?!
我試過打晒3個blank都唔得

TOP

回覆 1298# pbfans


    死圖

TOP

我終於都收到之前天貓通訊節既70MB (1個月內用)
反而唔明果時係廣州同CS講申請10蚊1GB 4g plan竟然話唔得

TOP