wukw 當前離線
進階會員
TOP
kami208 當前離線
中級會員
MONKEY_0717 當前離線
初級會員
lala999 當前離線
irhk 當前離線
回覆 irhk 唔該師兄告知,昨晚買左今日去深圳順便試咭, 但想問10蚊1GB既流量係唔係4G? 我部係華為G7 ... lala999 發表於 2016-5-29 01:14
國大代表 當前離線
chanman60 當前離線
apricot 當前離線
PangDeng 當前離線
係囉,又有藉口上廣州換卡。 順手食吓嘢、行吓街 wukw 發表於 2016-5-28 22:10
我用紅米note2 , 分別買過2次 10蚊1GB 流量 , 見到手機右上角都標示係行4G irhk 發表於 2016-5-29 02:04