係囉,又有藉口上廣州換卡。
順手食吓嘢、行吓街

TOP

點解無人討論巨無霸流量?19.9有20G 7日內任用,點玩都得了

TOP

回覆 1250# lailailai

我唔知冇得跨市換,但我去左第2間中移動試換,佢一見到係廣州卡,佢就叫我去華強分店換啊。但冇時間去,所以冇換。

TOP

回覆 1244# irhk


    唔該師兄告知,昨晚買左今日去深圳順便試咭,
但想問10蚊1GB既流量係唔係4G?
我部係華為G700冇4G得3G,但只收得E

TOP

本帖最後由 irhk 於 2016-5-29 02:07 編輯
回覆  irhk


    唔該師兄告知,昨晚買左今日去深圳順便試咭,
但想問10蚊1GB既流量係唔係4G?
我部係華為G7 ...
lala999 發表於 2016-5-29 01:14



我用紅米note2 , 分別買過2次 10蚊1GB 流量 , 見到手機右上角都標示係行4G

TOP

回覆 1250# lailailai

我剛剛星期三去了東門太陽廣場間移動可以換卡,但都要等三十幾個!今日周圍都很多人!唯有去食午餐先再回來!差不多用1:30hrs 先輪到我攪!客戶同我講你張卡是外邊(可能意思是廣州)有可能轉了細卡後會用吾到,這段期間都接收吾到電話及訊息,你就要返回原地攪,問我攪吾攪,之前未聽過師兄提及這個問題全在,我博一博,跟住科水2元人仔!好彩最終都無問題,都打到電話

TOP

我都在這裏做實名和换micro card, 果度D職員都同樣有講這個風險。可能他們如果搞錯野係救唔返。要去原地(廣州)搞,免責聲名!

TOP

回覆  irhk


    唔該師兄告知,昨晚買左今日去深圳順便試咭,
但想問10蚊1GB既流量係唔係4G?
我部係華為G7 ...
lala999 發表於 2016-5-29 01:14



    Huawei G700 is WCDMA  and is not TD SCDMA!

TOP

係囉,又有藉口上廣州換卡。
順手食吓嘢、行吓街
wukw 發表於 2016-5-28 22:10


上左廣州天河近正徍廣場店換卡,完全唔洗排隊,d 姐姐仔好好招呼,換完幫手試埋張卡,免費換,過程5分鐘唔洗...想食野行街,去黃埔古港,紅磚廠,上下九,石室教堂,沙面....

TOP

我用紅米note2 , 分別買過2次 10蚊1GB 流量 , 見到手機右上角都標示係行4G
irhk 發表於 2016-5-29 02:04


我用紅米note3,在香港見到是2G....要回國內先見番4G..

TOP