個apps有520活動送data,有無ching拿到 ?

TOP

個apps有520活動送data,有無ching拿到 ?
SSII 發表於 2016-5-21 18:41



    係咪要互送果個

TOP

集運都叫倉同事幫我追足申X 7日
申X根本連簽收底單都攞唔到出黎
簽收人個名又奇怪
集運話佢地唔會簽果個名
...
DeathSon 發表於 2016-5-21 18:38



   係咁架啦內地D運貨, 我之前買左250蚊左右既 電視盒子, 最後查到原來係送貨條友就咁扔低落門口, 唔知比邊個執左, 好彩最後都肯賠

TOP

網銀唔駛用大陸電話喎, 我咁耐都只係用USB. 而亦有唔少人分享過冇大陸電話都開到. ...
mcdull 發表於 2016-5-19 01:28



    你用咩銀行? 唔使收SMS驗証?

TOP

你用咩銀行? 唔使收SMS驗証?
SYW 發表於 2016-5-21 22:37
佢講左工銀唔用手機銀行

TOP

本帖最後由 SSII 於 2016-5-22 15:58 編輯

我試過用集運,發申通
我送個地址係神x集運, 佢就送左去點x集運,我見簽收人係點x簽收左,但神x個倉話無收過件

就叫買家追下,9成係送錯地址比人簽收左(兩間集運都係東莞虎門),最後申通唔理,賣家退返錢比我。。。。

TOP

你用咩銀行? 唔使收SMS驗証?
SYW 發表於 2016-5-21 22:37



中信, 唔駛, 用usb手指.
一向都係, 有usb手指就唔駛SMS.

TOP

請問張卡係大陸點打電話返香港/外國??

TOP

我想問下從化卡可以係香港send短信上大陸,因為12306個手機驗證要send短訊上12306,但係我send去+861206完全無反應,有冇師兄可以幫手?

TOP

我想問下從化卡可以係香港send短信上大陸,因為12306個手機驗證要send短訊上12306,但係我send去+861206完 ...
knowell 發表於 2016-5-22 23:11


    依個問題有點複雜,就算處理咗信息中心可成功發岀SMS,但接收方12306能否認証境外區号就好大個“?”了,之前好似有討論過依個問題,已忘記内存了……

TOP