ttim 當前離線
中級會員
TOP
rhino 當前在線
進階會員
fkf 當前離線
dogdoghk 當前離線
LKF 當前離線
上次安排咗中12點轉到Hello, 結果.... 12:00pm 舊SIM仍然可以打出, 但人地打嚟就話該電話號碼未有人使用 直 ... rhino 發表於 2016-11-29 13:34
shamesung 當前離線
唔好開PAYG就得,default係冇開到 ttim 發表於 2016-11-29 16:23