avataryu 當前在線
進階會員
有副本,可唔可以直接電話搞?唔想特登再走旺角 ttim 發表於 2016-11-29 07:55
TOP
dogdoghk 當前離線
中級會員
又旺角, 又有副本, 又唔得............ 好似荃灣好D, 佢冇俾副本,我又冇問佢攞. 佢只係問我攞另一個聯絡 ... avataryu 發表於 2016-11-29 09:25
ttim 當前離線
jbnlok 當前離線
有人覆你至算,落去仲要等叫 dogdoghk 發表於 2016-11-29 09:50
我做MNP嗰時個SALES都好人,仲叫我留多個電話... 唉,下晝先打個電話去問問先 ... ttim 發表於 2016-11-29 09:55
se126 當前離線